استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: انتقاد برای مدیران راهگشا و کمک کننده است و چنانچه به نتایجی دست پیدا کردیم به این دلیل است که نقد را پذیرفتیم.
کد خبر: ۵۸۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 19 March 2018

غلام رضا شریعتی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر از حضور مستمر جامعه رسانه در صحنه های مختلف اجتماعی و ثبت وقایع اظهار کرد: قصد از تشکیل این جلسه تنها تقدیر و تشکر از خبرنگاران به دلیل حضور مستمر آنها در برنامه های مختلف است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در نقد و تحلیل مسائل از هیچ کوششی دریغ نکردند، بیان کرد: انتقاد برای مدیران راهگشا و کمک کننده است و چنانچه به نتایجی دست پیدا کردیم به این دلیل است که نقد را پذیرفتیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه نمی توان تنها به تعریف و تمجید اکتفا کرد،گفت: فضای نقد می‌تواند دستاوردهای خوبی را رقم بزند به شرطی که مدیران در مسیر درست حرکت کنند.

شریعتی گفت: پذیرفتن نقد سبب می شود مدیران بتوانند از خود دفاع کنند و بیلان کاری بهتری از عملکرد خود ارائه دهند.

وی در ادامه گفت: در فروردین جلسه ای دیگر به منظور بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات رسانه ها تشکیل می‌شود.

شریعتی خطاب به مسئولان خانه مطبوعات گفت: برای حل مشکلات صنفی خبرنگاران آمادگی کامل دارم به شرطی که متولیان رسانه اقدام به تشکیل کارگروه های مورد نیاز اصحاب رسانه کرده و کارکرد هرکدام را مشخص کنند.

استاندار با اشاره به پیوستن برخی از خبرنگاران به جمع متاهلان گفت: امیدوارم این سنت حسنه رسول اکرم(ع) در بین افراد رسانه گسترش پیدا کند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار