فرماندار دره شهر گفت: طی سال جاری 295 میلیارد به بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... این شهرستان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۸۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 19 March 2018

فرماندار دره شهر گفت: طی سال جاری 295 میلیارد به بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... این شهرستان تخصیص یافته است.

 

علی اکبر شفیع زاده  اظهار داشت: شهرستان دره شهر در زمینه اعتبارات تملک دارایی های سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 85 درصدی روبرو بود.


وی تاکید کرد: امسال 295 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان اختصاص یافت که در سرفصل های مختلف هزینه شده است.


شفیع زاده گفت: در سرفصل نفت و گاز، اعتبارات به طور 100 درصد به شهرستان اختصاص یافته است.


فرماندار دهر شهر گفت: در مابقی سرفصل ها هر کدام نیز به میزان لازم اعتبارات تخصیص و هزینه شده است.


وی افزود: امسال بیش از 60 طرح در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شده است که نویدبخش توسعه همه جانبه شهرستان دره شهر در صورت بهره برداری کامل است.


فرماندار دره شهر گفت: سال 1397 باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی، کمک و حمایت های مجموعه مسئولان استانی بگونه ای برنامه ریزی کنیم تا در حوزه های مختلف (سیاسی و اجتماعی، فرهنگی، برنامه ریزی، اقتصادی ، عمران ، حوزه های امنیتی و ...) بتوانیم توسعه همه جانبه و بیش از پیش این شهرستان را داشته باشیم.


شفیع ازده تصریح کرد: انتظار این است سال 97 یک نهضت اشتغالزایی و مقابله با بیکاری در همه ادارات و شهرستان شروع و دغدغه برای پایدار کردن اشتغال، حمایت از تولید و کمک به قشر جوان تحصیلکرده به صورت برنامه برای مدیران تبدیل شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار