امام جمعه شهرستان میبد و جمعی از مسئولان شهرستان از برگزيدگان کنکور سراسري امسال اين شهرستان تجلیل كردند.
کد خبر: ۵۸۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 19 March 2018

 آیت الله «عليرضا اعرافی» در این مراسم ضمن تبریک به دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و ريیس آموزش و پرورش، گفت: چشم‌های مسئولان به آینده درخشان شما دانش‌اموزان است که امید این کشور هستید.

وي با بيان اين كه آموزش و پرورش در صدر توجه مسئولان و خیرین شهرستان هستند، اظهار كرد: از نگاه همه مسئولان، آموزش و پرورش، دانش‌آموزان، معلمان و مربیان و مدیران جایگاه نخست را در عنایت و حمایت قرار دارند . 

اعرافي افزود: مسئولان بايد توجه بيشتري در سند تحول آموزش و پرورش داشته باشند و به مربیان و معلمان اهتمام ویژه‌ای كنند تا جانانه بتوانند درخدمت همه دانش‌‌آموز باشند و مدرسه باید جای آرامش، آسایش و باتمام امکانات برای تحصیل دانش‌آموزان در اختیار آنان قرار گیرد . 

وي عنوان كرد: زمانی در آینده کشور راه رشد و تعالی را خواهيم ديد كه دانش‌آموزان فرهیخته، با نشاط و با انگیزه داشته باشیم و نگاه  آموزش وپرورش به افق‌های دور دست باشد . 

آيت الله اعرافي اظهار كرد: شما دانش‌آموزان باید به خود ببالید چون از شهری برخواسته‌اید که درآن چهره‌های برتر علمی، هنری، فرهنگی، فرهیخته و عالمانی چون آیت الله حائری مهرجردی را در خود پرورش داده که امروزه نام آْنها همه را تحت‌تاثیر خود قرار داده است . 

در پایان این مراسم از سه نفر برتر رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی کنکور سال 96 جوایز ویژه اهدا شد و به بقیه دانش‌آموزان لوح یادبودی اهدا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار