امام جمعه یزد با بیان این‌که کویرگردی استان یزد به حال خود رها شده است گفت: هتل‌داران نسبت به رفتار و حجاب کارکنان خود توجه داشته باشند .
کد خبر: ۵۸۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 18 March 2018

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با بیان این‌که استان و شهرستان‌های یزد با مشکل کم و حتی بی‌آبی روبه‌رو هستند اظهار کرد: در گذشته طرحی برای تأمین آب از چهارمحال و بختیاری ارائه شده که موافقت‌هایی هم صورت گرفت اما بعدها تصمیم گرفته شده که آب استان یزد از اصفهان تأمین شود .

وی در ارتباط با استان یزد تبلیغات زیادی شده که آب انتقالی به استان برای مصارف کشاورزی و صنعتی استفاده می‌شود، افزود: آن‌ها بر این گمانند که مقدار بسیاری از آب انتقالی به یزد برای شرب استفاده نمی‌شود که این برداشت‌ها اشتباه است .

امام جمعه یزد با اشاره به این‌که حرکتی که در ورزنه در ارتباط با قطع آب استان یزد انجام گرفت یک حرکت سیاسی بود،گفت: درخواست مردم ورزنه نیز باید مورد بررسی قرار گیرد ولی نباید به شکلی باشد که دشمن به راحتی از آن سوء استفاده کند .

ناصری یزدی در ادامه با بیان این‌که موضع‌گیری‌ها در زمان‌های حساس نباید سبب تحریک مردم شهرستان‌های دیگر شود، تصریح کرد: مسئولان یزد و اصفهان به شکلی عمل کنند که همکاری و تعامل به خوبی صورت گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل و مشکلات در بین استان‌ها و شهرها با مذاکره قابل حل است اما در این بین افرادی هستند که به نفع دشمن فعالیت می‌کنند که این مسئله خود مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد .

وی با تأکید بر این‌که با این شرایط استان، نیازمند جایگزینی برای آب انتقالی به یزد هستیم تصریح کرد: نیازمند تأمین آب انتقالی از خلیج فارس و عمان به عنوان خط دوم انتقال آب استان هستیم .

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان گفت: در بسیاری از مکان‌ها مانند هتل‌ها نیازمند تذکر به صاحبان آن‌ها هستیم که نسبت به اخلاق، رفتار و حجاب کارکنان و میهمانداران خود تذکراتی داده شود و نسبت به دریافت هزینه از گردشگران برای ارائه خدمات به آن‌ها نیز توجه داشته باشند .

وی با بیان این‌که کویرگردی در برخی از مناطق استان یزد به حال خود رها شده است تصریح کرد: مشاهده شده که در برخی از مناطق هر کسی به هر شکلی رفتار می‌کند که زیبنده نیست و باید ساماندهی شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار