رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به اینکه پلیس راه استان ایلام با آمادگی کافی به مسافران ارائه خدمت می کند، گفت:پلیس راه با استفاده از تمام توان عملیاتی و ظرفیت خود در راستای فراهم کردن سفری ایمن برای مسافران گام برداشته و رانندگان نیز باید تعامل کافی را با پلیس راه داشته باشند تا شاهد حوادث و سوانح دلخراش در جاده ها نباشیم.
کد خبر: ۵۸۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 18 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده افزود: در حال حاضر تردد در تمامی مسیرها در حال افزایش است و این مهم در محورهای مواصلاتی به سمت مرکز استان و شهرستان تابعه دارای حجم بیشتری بوده که رانندگان در صورت استفاده از وسیله نقلیه باید نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کنند. 

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر باید از ایمنی وسیله نقلیه مطمئن شوند و قبل از سفر پیش بینی لازم را مورد توجه قرار دهند و با تماس گرفتن با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شده و بتوانند سفری ایمن را برای خود و سایرین ایجاد کنند. 

وی با اشاره به اینکه پلیس راه استان ایلام با آمادگی کافی به مسافران ارائه خدمت می کند، گفت:پلیس راه با استفاده از تمام توان عملیاتی و ظرفیت خود در راستای فراهم کردن سفری ایمن برای مسافران گام برداشته و رانندگان نیز باید تعامل کافی را با پلیس راه داشته باشند تا شاهد حوادث و سوانح دلخراش در جاده ها نباشیم. 

وی افزود: افرادی که دارای مشکلات جسمی و روحی هستند نباید رانندگی کنند و قبل از رانندگی استفاده از داروهای خواب آور که سبب خواب آلودگی می شود ممنوع بوده و بستن کمربند ایمنی،پرهیز از رانندگی در هنگام شب و هنگام خستگی،پرهیز از تخلفات حادثه ساز از مهمترین کارهایی است که رانندگان باید در هنگام رانندگی مورد توجه قرار دهند. 

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت:رانندگان با رعایت صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه سبقت و سرعت غیر مجاز و مواردی همچون صحبت با سرنشینان خودرو و خوردن و آشامیدن که موجب بر هم خوردن تمرکز راننده می شود خودداری کنند، تا سفری ایمن را برای خود به ارمغان آورند.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار