معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی  اعلام کرد:
تابناک مرکزی: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از آمادگی برای نظارت بر امور داروخانه ها و تولیدات مواد غذایی در ایام عیدخبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 17 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی دلاور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی، از آمادگی کامل این معاونت در ایام نوروز خبر داد و گفت: معاونت غذا و دارو در این ایام با بکارگیری تمام توان خود بر امور داروخانه ها و  تولیدات مواد غذایی نظارت کامل دارد.

دلاور با بیان اینکه کشیک روزهای تعطیل این معاونت از روز 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 97 ادامه خواهد داشت، بیان کرد:در این ایام زمانی که شکایتی به اطلاع معاونت غذاودارو رسانده شود اقدامات لازم جهت بررسی و رفع مشکل انجام خواهد شد.

ایشان همچنین از توزیع بسته های  اطلاع رسانی نوروزی به مسافران خبر داد و گفت: در این بسته ها که در مبادی ورودی شهر توزیع می شود، اطلاعاتی از قبیل نشانی و مشخصات داروخانه ها،توصیه های دارویی ،غذایی، راههای شناسایی محصولات سلامت محور از طریق برچسب رهگیری و کنترل اصالت کالاهای سلامت محور، مرکز اطلاع رسانی دارو ها و سموم گنجانده شده است.

دکتر دلاور ادامه داد:داروخانه های بیمارستانهای تابعه نیز با پیش بینی و تامین داروهای مورد نیز بصورت شبانه روزی فعال میباشند.

وی همچنین اعلام کرد: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی  در این معاونت آماده انجام آزمایشهای لازم بر روی مواد غذایی است.

ایشان در پایان گفت: هموطنان میتوانند با سامانه تلفنی 190 جهت مشاوره و اطلاع رسانی داروها و سموم و با شماره های ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی  0863368440-09182940352 جهت گزارشات و ارائه راهنمایی در حوزه بهداشت درمانی ،پزشکی ،و امور دارویی به شهروندان و مسافرین نوروز تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار