کد خبر: ۵۸۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 17 March 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

امام جمعه قم: برخوردهای بد، به معنای توهین به حق زنان است 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه داد: زنان قهرمان ایران در انقلاب اسلامی نشان دادند که زن با پایبندی به ارزش ها هم مربی خانه و هم ایفاگر نقش های مهم در جامعه است.وی گفت: باید توجه داشت که برخوردهای بد و محدودیت های جاهلانه و هم آزادی های بی اصل و اساس هر دو به معنای توهین حق زنان است.آیت الله اعرافی ادامه داد: محدودیت های اسلام در مورد حجاب در جهت سلامت خانواده و سعادت دنیا و آخرت جامعه در نظر گرفته شده است.وی خاطرنشان کرد: برخی از جریان ها در جهت تخریب حجاب تلاش می کنند در صورتی که زنان ایران پاسدار ارزش‌های اسلامی و دینی هستند.آیت الله اعرافی در مورد برگزاری جشن های شادی در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: اسلام دین شادی است و مسئولان و متولیان فرهنگی باید برای شادی و سرگرمی های حلال در جامعه برنامه ریزی کنند.وی عنوان کرد: مراجع و حوزه‌ها در خصوص حرمت شکنی و زیرپاگذاشتن ارزش های الهی حساس هستند نباید برنامه های شاد با بی حرمتی همراه باشد.

انتقاد تند نماینده مجلس از فراکسیون امید 

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با انتقاد از فشار فراکسیون امید به اعضای خود در موضوع استیضاح وزرا گفت: فراکسیون امید، باعث ضربه به اعتبار و وقت مجلس شد.محمد دهقان با اشاره به برگزاری استیضاح وزرای تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در طی دو روز در هفته جاری و رای اعتماد مجدد مجلس به هر سه وزیر اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی اعضای فراکسیون امید پرچم استیضاح ها را بلند کرده بودند، ابتدا تصور می‌شد که فراکسیون امید به دنبال استیضاح است، به همین دلیل تعداد دیگری از نمایندگان هم استیضاح ها را امضا کردند.وی افزود: البته عده ای از ما مخصوصا در شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی این استیضاح را امضا نکردیم، چون نمی دانستیم که انتهای ماجرا چیست و چه کسانی دارند کار را اداره می کند؛ قدری که کار جلو رفت و نزدیک استیضاح رسیدیم، فراکسیون امید ابتدا تصویب کرد که از آقای ربیعی حمایت کند، ولی درباره آقای آخوندی از استیضاح وی حمایت کند.دهقان ادامه داد: در این مرحله اعضای فراکسیون امید دو دسته شدند؛ گروهی طرفدار استیضاح و عده ای مخالف استیضاح، اما فشار فراکسیونی بر روی استیضاح کنندگان زیاد شد و آنها مجبور به عقب نشینی شدند و این فشار در استیضاح آقای آخوندی بیشتر نمایان شد.عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی خاطرنشان کرد: این در حالی بود که فراکسیون امید در صبح روز استیضاح موافق استیضاح آقای آخوندی بودند اما در هنگام ظهر نظرشان عوض شد و اعضای فراکسیون وادار شدند که علیه وزیر راه و شهرسازی صحبت نکنند. 

آشنا خطاب به کریمی‎قدوسی: اول از بزرگترانتان استعلام کنید بعد سخن بگویید 

مشاور رییس‌جمهور به ادعاهای نماینده مردم مشهد در مجلس واکنش نشان داد و گفت:‌ آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا مجبور به سکوت طولانی نشوند.حسام‌الدین آشنا در واکنش به ادعاهای کریمی قدوسی در مورد نامه رییس‌جمهور به رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح درباره بودجه نیروهای نظامی در کانال تلگرامی خود نوشت: بارها در سخنان برخی تندروان داخلی تأمل کرده‌ام و در برخی موارد به عیان مشاهده کرده‌ام که آنها -احتمالا ناآگاهانه- منویات سرسخت ترین دشمنان انقلاب اسلامی را با بیانی به ظاهر بسیار انقلابی ترویج می کنند؛ آنگاه دشمنان به سخنان آنان استناد کرده و بر آتش دشمنی می دمند.آنان نه فقط حاضرند به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشند بلکه حاضرند برای گرم کردن یک مجلس خلوت، مکاتبه ای را که مدعی هستند بین دو مقام ارشد نظام مبادله شده است از روی گوشی هوشمند خود قرائت کنند. واقعا که گوشی از شما هوشمند تر است. آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا مجبور به سکوت طولانی نشوند.

پاسخ رضایی به یاوه‌گویی ولیعهد عربستان

بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی روز گذشته طی مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌های خارجه، ادعا کرد که ارتش ایران پنجمین ارتش جهان اسلام نیست و آن را دروغی بیش ندانست. این یاوه‌گویی‌های بن سلمان با واکنش‌های زیادی از سوی مردم به‌ویژه سیاسیون مواجه شد. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله افرادی بود که نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.رضایی در توئیتنر خود نوشت: " آقای سلمان کوچک! انسان‌ها باحرف بزرگ نمی‌شوند. شکست‌های پی در پی‌تان در یمن و سوریه کافی نیست؟ "

رفع حصر تا پایان سال محقق نمی‌شود و این خلف وعده است

علی مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وعده رفع حصر تا پیش از پایان سال از جانب مقام‌های ارشد امنیتی و اطلاعاتی مطرح شده، تاکید کرد که چندان امیدی نسبت به رفع حصر در این مقطع زمانی ندارد و عدم تحقق این مهم به‌معنای خلف وعده خواهد بود. علی مطهری در واکنش به این پرسش که این وعده از جانب کدام نهاد مطرح شده بود، گفت: این وعده از سوی برخی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مطرح شد که نمی‌خواهیم نامی از فرد یا نهادی بیاوریم. نماینده مردم تهران در مجلس دهم همچنین در واکنش به پرسشی دیگر مبنی بر تکذیب اظهارات بعضی نمایندگان مجلس درخصوص وعده مسئولان برای رفع حصر تا پیش از تعطیلات نوروز یادآور شد: مسئله این است که این وعده از جانب مقام‌های ارشد امنیتی مطرح شده است. نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر این‌که باتوجه به باقی ماندن چند روز تا پایان سال، آیا همچنان به تحقق این وعده و رفع حصر در روزهای آینده امیدوار هستید، خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که آن‌چنان امیدوار نیستم ولی مسئولان چنین قولی داده‌اند و اگر این مهم صورت نگیرد، خلف وعده کرده‌اند.

واکنش تند مشاور روحانی به اظهارات ولیعهد عربستان

حسام الدین آشنا پنجشنبه شب در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات سخیف ولیعهد عربستان سعودی درباره ایران نوشت: ولیعهد اشتباه می کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند 2030 است.او باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کند و هم شبکه های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم 700 میلیارد سلاح بخرد ولی در عین حال 'اقتصاد منهای نفت' هم داشته باشد. ایران خود را ملزم به 'دفاع از کعبه در مقابل پیشروی خزنده صهیونیسم' می داند و این عربستان است که باید موضع خود در مقابل اسرائیل را روشن کند. در دیدگاه بسیاری از مسلمانان کسانی که نتانیاهو آن ها را 'متحدان اسرائیل در مقابل ایران' می خواند صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند. ولیعهد و وزیر خارجه سعودی از سرناشیگری به زبان عاریتی سخن می گویند چرا که بارها برساخته های نتانیاهو را بدون هیچ نوآوری بکار گرفته اند. آنها این روزها برجام را به مثابه 'تکرار فاجعه فرستادن یهودی ها به اتاق گازهای هیتلری' معرفی می کنند اما همه می دانند که کلمه به کلمه شبیه سازی هیتلری از آن نتانیاهو است، جهان عرب هنوز فراموش نکرده اند که اسرائیل و مشخصا بن گورین و خاخام های صهیونیست جنگ شش روزه را به مثابه 'پیروزی بر ظلمت نازیستی' بازنمایی کرده اند. شبیه سازی نازیستی سلمان بوی دهان کسانی را می دهد که برای نخستین بار این کلمات را تلفظ کردند، بوی دهان صهیونیست های کودک کش و جانی! ایران می گوید بیایید به زبان دیگری با هم سخن بگوییم نه به زبان عاریت گرفته شده از اسرائیل.

کسانی که انقلاب را قبول ندارند از قدرت کناره گیری کنند

آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد تاکید کرد: انقلاب ما به صورت یک جریان با ماهیت مبارزاتی درآمده و انقلابی که با جان مردم و خون شهدا به وجود آمده است با همین ماهیت ادامه خواهد داد. وی ادامه داد: در داخل کشور جریان‌های سیاسی مختلفی وجود دارد، برخی از آغاز انقلاب به آن ایمان آورده‌اند بعد راه انقلاب را ادامه نداده‌اند و عده‌ای نیز از ابتدا قبول نکرده‌اند، کسانی که انقلاب را قبول ندارند کناره‌گیری کنند و انقلاب را به دست نیروهای انقلابی بدهند. علم‌الهدی یادآور شد: شهید حججی در زمان جنگ و پیروزی انقلاب حضور نداشت و از نزدیک آن را حس و درک نکرده است اما برای دفاع از دین حماسه بزرگی آفرید، در جامعه همچنین رویشی داریم.

امام جمعه تهران: به وضع موجود راضی نباشید

امامی کاشانی با اشاره به شرایط موجود کشور با تاکید بر اینکه نباید به وضع فعلی راضی باشیم، تصریح کرد: ما به ویژه مسئولان وظیفه داریم برای مردم و حل مشکلات آنان فکر و تلاش کنیم. ما نباید بگوییم که نمی‌توانیم یک مشکل را حل کنیم بلکه همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند در جمهوری اسلامی همه مشکلات حل شدنی هستند و ان‌شاءالله مشکلات کشور حل خواهد شد. بر همه مسئولان و دست اندرکاران جامعه وظیفه است که برای خدا کار کنند و با اهتمام بیشتر و عشق و علاقه در خدمت مردم باشند.

اعتراض کشاورزان شرق اصفهان به امام جمعه

کشاورزان شرق اصفهان در اقدام اعتراضی با شرکت در نماز جمعه به تریبون و خطیب جمعه پشت کردند و شعارهای اعتراضی سر دادند.

 

اعتراض کشاورزان شرق اصفهان به امام جمعه/در خواست احمدی نژاد از سردار سلیمانی/دلایل نجفی برای استعفا از شهرداری تهران/رابطه بحران آب و جاسوس انگلیسی!/انتقاد تند نماینده مجلس از فراکسیون امید

 

رابطه بحران آب و جاسوس انگلیسی

حجت الاسلام حیدری امام جمعه اهواز گفت: لازم است به خودکشی جاسوس انگلیسی در زندان که نامش را نمی برم، اشاره کنم. طبق نقل برخی مسئولان موثق امنیتی کشور، این فرد اعتراف کرده که بحث انتقال آب خوزستان و جلوگیری از اینکه آب خلیج‌فارس را شیرین کنند و به جاهای دیگر ببرند مأموریت وی بوده است.او می‌گوید من مأموریت داشتم از طرف انگلیسی‌ها دولتی‌ها را تشویق کنم که انتقال آب را تسریع کنند و آب خلیج‌فارس را شیرین نکنند. معلوم است پروسه انتقال آب یک برنامه انگلیسی است و هدف استعمار ایجاد اختلاف بین ملت ایران است. امیدواریم مسئولان مربوطه به خصوص وزارت نیرو عبرت بگیرند و این‌طور نباشد که آب را ببرند و بگویند خوزستانی‌ها حق برنج‌کاری ندارند. شما به چه دلیل این کار را ممنوع می‌کنید؟ این تبعیض را هرگز نمی‌پذیریم./نامه نیوز

دلایل نجفی برای استعفا از شهرداری تهران به روایت غلامعلی رجایی

رجایی مشاور شهردار توییت کرد:شهرداری در بهشت است و نجفی در شهرداری.پس نجفی در بهشت است! کسی دلش نمی خواهد«داوطلبانه» از بهشت بیرون برود! خصوص اینکه« نجف ی» هم باشد!از نزدیک در جریان استعفای دکتر نجفی شهردار تهران هستم.این کناره گیری غیراختیاری! ربطی به مراسم برج میلاد و احضار ایشان به دادسرای تهران ندارد.استعفای نجفی این پیام پنهان منفی را به جامعه داد که چون با اختاپوس فساد در شهرداری در افتاد و مقبول نیفتاد ناچار بهانه بیماری را پیش کشید/ جماران 

میردامادی: گفت‌وگوی ملی به معنای گفتگوی اصول گرایان با اصلاح طلبان نیست 

محسن میردامادی، نماینده مجلس ششم با تاکید بر این که در گفت‌وگوی ملی باید همه صداها شنیده شود، به جماران گفت :گفت‌وگوی ملی به معنای گفتگوی اصول گرایان با اصلاح طلبان نیست. در گفتگوی ملی باید همه صداها شنیده شود. حاکمیت باید به دنبال چندصدایی باشد.تظاهراتی که در شهرهای مختلف خودنمایی کرد، ابراز یک نارضایتی عمیق و جدی بود که در سطح جامعه وجود دارد و خود را در قالب چنین تظاهراتی نشان داد.این تظاهرات شبیه تب که در بیمار نشانه یک بیماری درونی است نشان دهنده مسائلی است که در لایه های جامعه به صورت جدی و عمیق وجود دارد.حاکمیت باید به جای کنترل اوضاع، به دنبال حل مسائل و مشکلات برود و علت ها را برطرف کند.کنترل ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد اما در صورت عدم حل ریشه ای مشکلات مردم، اعتراضات می‌تواند پس از مدتی شدیدتر بروز کند.اینکه در اخبار چنین آمد که پس از این اعتراضات افراد زیادی بازداشت و در مسیر محاکمه هستند، تکرار گذشته‌هاست.تقریباً مواضع تمامی جریان‌های اصلی اصلاح‌طلب، حمایت از حق اعتراض، تظاهرات و نفی خشونت بود. این نظر در میان همه آنها مشترک بود.شاید برخی آنها از ادبیاتی استفاده کردند که به نظر من ادبیات مناسبی نبود، ولی وجه اشتراک همه آنها به رسمیت شناختن حق اعتراض بود.

در لهستان نه قراردادی بستیم و نه اتوبوسی خریدیم

محمدعلی نجفی طی سخنانی در همایش حراست کل شهرداری تهران گفت:‏ اخیراً یکی از اعضای شورای شهر گفته وقتی نجفی به لهستان رفت، یک قراردادی برای خرید اتوبوس با یک شرکتی انعقاد کرده ‏که اصلاً آن شرکت وجود خارجی ندارد! بعد هم مخالفان به مسخره گفتند خالی بندی شهردار بوده و موافقان هم گفتند چنین چیزی ‏شنیده شده است و این در حالی است که اصلاً در آنجا قراردادی نداشتیم؛ ما گزارشی که بعد از سفر دادیم، گفتیم به دلیل اینکه ‏سیستم حمل و نقل عمومی ورشو بسیار جالب و پیشرفته است، ما درباره همکاری در زمینه حمل و نقل عمومی صحبت‌هایی ‏کردیم اما نه قراردادی بستیم و نه اتوبوسی خریدیم.‏ در ورشو بیش از 70 درصد حمل و نقل شهری به واسطه حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد که این عدد به جز تاکسی است و ‏با محاسبه تاکسی‌ها، سهم حمل و نقل عمومی به بیش از 90 درصد می‌رسد و این در حالی است که در حال حاضر در تهران، سهم ‏حمل و نقل عمومی از سفرهای درون شهری 20 درصد است که با احتساب تاکسی‌ها، این رقم به 40 درصد می‌رسد.‏

تشدید اختلافات بر سر حقوق کارگران برای سال آینده

برخی منابع از ناتمام ماندن جلسه شورای عالی کار خبر می‌دهند، این جلسه، امروز با حضور سه وزیر کار، اقتصاد و صنعت،معدن،تجارت در کنار نمایندگان کارگری و کارفرمایی تشکیل شده بود تا حداقل دستمزد سال ۹۷ تعیین شود. درحالیکه سه روز کاری تا پایان سال جاری باقی مانده هنوز رقم دستمزد سال ۹۷ مشخص نیست. عدم توافق نمایندگان کارگری با کارفرمایان و دولت بر سر رقم حداقل دستمزد، دلیل بی‌نتیجه بودن جلسه امروز بوده است. گفته می‌شود جلسه بعدی برای مذاکرات مزد فردا شب برگزار شود. قرار است پیش از برگزاری جلسه فرداشب، نمایندگان دولت برای نزدیک کردن نظرات کارگران و کارفرمایان به هم، با هر دو گروه مذاکرات دو جانبه جداگانه‌ای داشته باشند./ روزآروز 

ایرانی‌ها امسال چه خودروهایی را بیشتر خریدند؟

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: طی ۱۱ ماهه امسال شماره گذاری خودروهای داخلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۳.۴ درصد و وارداتی ۰.۶ درصد افزایش داشته است. از بین خودروهای تولید داخل به ترتیب سایپا ۱۳۱، تیبا ۲، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ بیشترین خودروهای نوشماره بوده‌اند. همچنین از میان خودروهای وارداتی نیز رنو تالیسمان، رنو کولیوس، سانتافه، تیوولی و هیوندای IX۳۵ بیشترین خودروهای شماره‌گذاری شده بوده‌اند./اقتصاد آنلاین

در خواست احمدی نژاد از سردار سلیمانی

احمدی نژاد در نامه ای به فرمانده سپاه قدس بار دیگر مدعی شد که بقایی در جریان مبلغی که قرار بود بین سران برخی کشورهای افریقایی توزیع شود، نیست و این ماجرا قراری بین خودش و سردار سلیمانی بوده است. در این نامه آمده است: حداقل انتظار این است که بنده و شما ، نه برای حفظ خود و خوشنودی اصحاب قدرت ، بلکه برای رضای خداوند حکیم دانا، به گونه ای عمل نمائیم که شریک این ظلم بزرگ تلقی نشویم.تردید ندارم که به زودی حقیقت بار دیگر در آسمان ایران سربلند، فروزانتر از همیشه خواهد درخشید. 

کیش ویژه پولدارها می شود!

منبع آگاه : «یکی از مقامات ارشد منطقه آزاد کیش در برخی جلسات با مدیران منطقه گفته قصد دارم کیش برای سرمایه داران و کسانی که پول خرج می کنند باشد و نه افرادی که با ماشین و از مسیر دریایی می آیند و پول ندارند. وی تصریح کرده که برای سال آینده برنامه دارد که هر کسی وارد کیش نشود.»گفتنی است مدیرعامل منطقه آزاد کیش اخیرا طی بخشنامه ای هزینه های ورود به این منطقه را ۳۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داده است.این موضوع به نماز جمعه این هفته بندر لنگه نیز رسید، امام جمعه این شهر امروز در این باره هشدار داد و گفت: منطقه آزاد کیش با این بخشنامه مسافران نوروزی را تحقیر می‌کند و این بخشنامه خود نمونه‌ای از روحیه اشرافی‌گری است و یعنی اینکه اشراف به جزیره وارد شوند و مردم عادی نتوانند ورود پیدا کنند.کانال خبرچین

موضوع لغو کنسرت نباید رسانه‌ای می‌شد 

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سبزوار با اشاره به فرارسیدن سال جدید و لزوم ایجاد تحول در زندگی اجتماعی، اظهار داشت: ایام نوروز فرصت ارزشمندی برای توجه به صله‌رحم و دیدار با اقوام و دوستان است.وی با اشاره به رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی، افزود: بررسی معضلات و ویژگی‌های فرهنگی در جامعه شهری و روستایی یکی از مهم‌ترین وظایف این شورا است که باید راهکارهای مناسب برای رفع معضلات را ارائه دهد.مقیسه با اشاره به تصویب مصوبه‌ای از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی سبزوار در خصوص برگزاری کنسرت‌های موسیقی، بیان کرد: اعضای این شورا در مورد کنسرت گذشته سالار عقیلی در شهرستان سبزوار تصمیمی گرفتند که اجرای این مصوبه مخصوص به اجرای سالار عقیلی نبود بلکه عام است.وی عدم حضور نوازنده خانم در کنسرت، اجرای برنامه در فضای روشن و جلوگیری از خاموشی نور سالن، اخذ تعهدات لازم از برگزارکننده برای موازین قانونی و اسلامی، ممنوعیت حق فروش اینترنتی بلیت کنسرت دانست.امام‌جمعه سبزوار گفت: یکی از مهم‌ترین تخلف برگزاری کنسرت فرزاد فرزین فروش بلیت به‌صورت اینترنتی بوده است که پس از مدت متوجه شده‌ایم که متأسفانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به‌صورت خودسرانه در مجوزی که به مجری برگزاری کنسرت داده اعلام کرده که خرید بلیت از طریق سایت ایران کنسرت انجام شود.مقیسه افزود: نخستین تخلفات برگزاری کنسرت فرزاد فرزین از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار انجام شده و به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی مصوبه این شورا را زیر پا گذاشته است.وی یادآور شد: مسئولان شهرستان سبزوار باید با وحدت و همدلی نسبت به رفع مشکلات بپردازند اما نباید موضوع لغو کنسرت از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به رسانه‌ها کشیده می‌شد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار