جانشین فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: عرفان‌های کاذب که به نام‌های آرامش‌بخش خود را معرفی می‌کنند هدفی جز کسب درآمد و مادیات ندارند و در نهایت فرد را به سمت شرک ، تنهایی و دوری از جامعه سوق می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 16 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حیدر الفتی در کمیسون باورهای دینی کارکنان سپاه ناحیه ایلام با محوریت معنویت افزایی در محل حسینیه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: معنویت عامل پیشرفت انسان‌ها در طول تاریخ حیات بشریت است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه  ایـلام ضمن بیان سیر تاریخی معنویت در طول حیات بشر گفت: در طول تاریخ معنوی‌ترین افراد بشر منضبط ترین آنها بوده‌اند و این گواه عالم  و تاریخ به اثبات رسیده  است.

وی ادامه داد: امروزه افرادی را که با عنوان معنوی می‌شناسیم عامل وحدت و مایع آرامش هستند و معنویت عامل پیشرفت انسان‌ها در طول تاریخ حیات بشریت است و ما در دین مبین اسلام برای سعادت بشر دستورالعمل‌های فراوان داریم تا انسان این جانشین خداوند بر روی زمین در این دنیا وهم در آخرت مایه کمال و سعادت شود.

وی فرهنگ غرب و استکبار را عامل افسردگی، اضطراب و بیماری‌های روانی دانست که انسان را به سمت پوچی سوق می دهند.

الفتی تصریح کرد: امروزه عرفان‌های کاذب که به نام‌های آرامش‌بخش خود را معرفی می‌کنند هدفی جز کسب درآمد و مادیات ندارند و در نهایت فرد را به سمت شرک ، تنهایی و دوری از جامعه سوق می‌دهند.

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار