مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام گفت: یکهزار و 30 مدال رنگارانگ توسط ورزشکاران ایلامی کسب شد.
کد خبر: ۵۷۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 16 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده اظهار داشت: ورزش استان در حال رشد و توسعه است و در بیشتر مناطق دور دست ایلام زیر ساخت‌های ورزشی فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به روستائی بودن بیشتر بافت استان از سال‌های مدید ، ورزش‌های بومی و محلی برای ایجاد نشاط و شادابی و تخلیه انرژی جوانان نقش اول داشته اما امروز با ورود صنعت به بدنه ورزش وصنعتی شدن جهان ورزش در ایران توجه نظام و دولتمردان کشور به خود جلب کرده و برای رشد وتوسعه ورزش سرمایه گذاری می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: امروزه با توجه به پیشرفت علوم و فناوری، هر گونه تغییر جدید می‌تواند آثار متفاوتی را در کلیه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد ، اما از این میان عواملی مانند ورزش در سلامت انسان تاثیرگذار است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت ورزش همگانی برسلامت جامعه این موضوع فراگیر نیاز به مشارکت مردم دارد.

حیدرزاده تصریح کرد: در سال 96 بالغ بر یکهزار و 30 عنوان تیمی و انفرادی کشوری ، بین‌المللی، آسیایی وجهانی توسط فرزندان استان در میادین ورزشی بدست آمده است و نشان از رشد چشمگیر ورزش در استان است و این امر نیاز به حمایت مالی ومعنوی دارد و مهم نیست حمایت دولتی یا غیر دولتی باشد مهم حمایت است.

مقام ارشد ورزش استان ایلام با اشاره به جایگاه ورزش استان در مرکز گفت: در تعدادی از شاخص‌ها در دو حوزه ورزش و جوانان ایلام در خوبی قرار دارد و با حمایت خیرین استان و ورود بخش خصوصی می توان این جایگاه را ارتقا داد.

حیدرزاده تشریح کرد : تا پایان سال جاری برای قدردانی از زحمات روسای ونواب رئیس هیات‌های ورزشی برنامه تجلیل برگزار خواهد شد وطی مراسمی با حضور مقام عالی دولت در استان و دیگر مسئولان از زحمات آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار