رویداد کارآفرینی «صندلی تجربه» با همکاری جهاددانشگاهی واحد استان ایلام و اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در اتاق بازرگانی استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 15 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، «سید غلامرضا حسینی» در این برنامه با بیان اینکه  دنیای امروز دنیای تحول علمی و مبتنی بر خلاقیت است و خلاقیت نیز تاکتیک‌های خود را دارد بر اهمیت  بازارسازی در این زمینه تاکید کرد.

دکتر «معتمدی» معاون پارک علم و فناوری استان ایلام نیز اظهار کرد: کارآفرینی نوآوری و مخاطره برای ایجاد یا توسعه یک کسب و کار به پشتوانه خلاقیت است و خلاقیت باید توام با پرورش، نوآوری، فرضت و منابع باشند.

وی دانش، نگرش و مهارت را سه مولفه کارآفرینی عنوان کرد و گفت: این سه مولفه بواسطه‌ی آموزش ایجاد و تقویت می‌شوند و تجربه و اندیشه‌ی پارکی به دنبال تفهیم این مهم کارگاه‌های مختلفی برگزار و همیشه پذیرای دانش‌اموزان است.

معتمدی تصریح کرد: دغدغه ما این است که به دانش‌آموزان بگوییم به دنبال مهارت و پرورش ایده‌های خود باشند تا از دل آنها بتوانند در آینده در کنار مدارج علمی دنبال کارآفرینی باشند و اندیشه‌ی استارتاپی آنها شکل بگیرد.

در این نشست «صادق صفربیگی» و «صادقیان» از کارآفرینان برتر استان ضمن برشمردن راه‌های موفقیت خود به سوالات شرکت کنندگان در این کارگاه پاسخ دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار