مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: توزیع 600 تن میوه با نرخ مصوب دولتی ویژه ایام نوروز در سطح بازارهای استان از امروز آغاز شده است.
کد خبر: ۵۷۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 14 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی شکریاظهار کرد: از امروز توزیع 200 تن سیب و 400 تن پرتقال با نرخ مصوب کمیته راهبری در تمام نقاط استان شروع شد.

وی افزود: برای رفاه حال خریداران قیمت هر کیلوگرم سیب 18 هزار ریال و بهای هر کیلو پرتقال 23 هزار ریال برای مصرف کننده تعیین شده است.

شکری یادآور شد: قیمت برای فروشندگان و عاملان توزیع از محل سردخانه سه هزار ریال بیشتر از قیمت خریداران در نظر گرفته شده است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: طرح توزیع میوه شب عید از امروز و به مانده سال های پیش تا 15 فررودین ماه سال 97 در همه شهرستان های استان انجام می گیرد.

شکری تاکید کرد: در صورت تقاضای بازار برای خرید میوه دولتی امکان افزایش سهمیه استان و تامین این اقلام خوراکی در مدت تعطیلات نوروزی وجود دارد.

وی در خصوص تعداد عاملان فروش هم اظهار کرد: برای شهرستان ایلام 15 و برای دیگر شهرستان ها بین سه تا چهار عامل فروش میوه دولتی در نظر گرفته شده است.

وی در مورد نظارت بر قیمت ها نیز افزود: مکان و مشخصات عاملان توزیع در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و این سازمان با همکاری تعزیرات حکومتی محل های توزیع میوه دولتی را مورد ارزیابی قرار می دهند.

به گفته شکری اماکن توزیع میوه دولتی در محل هایی قرار گرفته که امکان دسترسی سهل و آسان مشتریان و خریداران فراهم شده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار