دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های ایلام گفت: تمامی شعب مرکزی بانک ها در شهرستان ها و همچنین مرکز استان در تعطیلات نوروز 97 فعال و به مردم خدمت می کنند.
کد خبر: ۵۷۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 14 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اشرف یوسفی غیاثی اظهار کرد: این شعبه ها به منظور خدمات رسانی به مردم و همچنین گردشگران و مسافران نوروزی به صورت کشیک از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر فعالیت می کنند.

وی افزود: همچنین اسکناس نو مورد نیاز شب عید همشهریان نیز از روزهای آینده در در سراسر استان در شعب منتخب بانک های دولتی و خصوصی بین متقاضیان توزیع می شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ایلام گفت: با رایزنی ناظر پولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی وجه نقد مورد نیاز مردم برای روزهای پایانی سال تامین شده است و در صورت نیاز بانک، نقدینگی مورد نظر تخصیص می یابد.

یوسفی غیاثی اضافه کرد: به طور معمول در روزهای پایانی سال و تعطیلات سال نو نیاز مردم به نقدینگی برای انجام مبادلات افزایش می یابد اما با توجه به تمهیدات انجام شده هیچ نگرانی برای تامین نقدینگی در استان وجود ندارد.

براساس اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران توزیع اسکناس های نو شامل 100 برگ اسکناس 20 هزار ریالی و 100 برگ اسکناس 50 هزار ریالی برای هر مشتری است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار