مدیر اداره مخابرات باغملک عنوان کرد
مدیر اداره مخابرات باغملک گفت: آخرین ورژن ارتباطی در دنیا استفاده از کابل‌های فیبر نوری است که بر همین اساس برای اجرایی شدن اتصال فیبر نوری اهواز به باغملک اعتباری معادل 1میلیارد400میلیون تومان تخصیص داده شد.
کد خبر: ۵۷۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 13 March 2018

محمد نوروزی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اصحاب رسانه سردمداران و پیشتازان عرصه ارتباطات هستند و همت آن‌ها پتانسیل موجود در جامعه را به فعالیت وامی‌دارد.

وی افزود: تمام تلاش اداره مخابرات شهرستان باغملک در جهت ارائه سرویس‌های بهتر و بی‌نقص به مردم شهرستان است.

نوروزی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره مخابرات شهرستان باغملک بیان کرد: با توجه به برنامه‌های از پیش طراحی‌شده بیش از 70 درصد موفق به اجرایی شدن آن‌ها شدیم و با توجه به اینکه عمده مشکلات این اداره در روستاها است تلاش کردیم با خدماتی که به روستاها ارائه می‌دهیم باعث رضایت‌مندی آن‌ها شویم.

وی گفت: با تشکیل کارگروه به‌صورت شبانه‌روزی به تعویض و گسترش شبکه کابلی مخابرات پرداختیم و در بخش اینترنت پرسرعت توانستیم 15 مرکز تلفن در شهرها و روستاهای باغملک را فعال کنیم که همین امر باعث کسب رتبه اول در بعضی از شاخص‌های عملکردی مخابرات در استان خوزستان شد و امروز شاهد هستیم که شهرها و روستاهای شهرستان هیچ تفاوتی ازنظر پوشش ندارند.

مدیر اداره مخابرات باغملک با اشاره به این موضوع که در نصب دکل‌های BTS حدود 40درصد پیشرفت داشتیم، عنوان کرد: در مناطق گردشگری شهرستان دکل‌های مخابراتی راه‌اندازی شد اما عدم همکاری مردم یکی از مشکلاتی است که اداره مخابرات پیش رو دارد چراکه برای نصب دکل‌های مخابراتی معارض وجود دارد با همین وجود تلاش شد در اکثر روستاها پوشش تلفن همراه را برقرار کنیم.

وی گفت: آخرین ورژن ارتباطی در دنیا استفاده از کابل‌های فیبر نوری است که بر همین اساس برای اجرایی شدن اتصال شبکه فیبر نوری اهواز به باغملک اعتباری معادل 1میلیارد 400میلیون تومان تخصیص داده شد.

محمد نوروزی در پایان بیان کرد: پذیرای هرگونه نقد از جانب مردم و اصحاب رسانه هستیم و اعتقاد ما این است که نقد سازنده باعث پیشرفت در کارها می‌شود و ازنظر تعامل با سایر ادارات وضعیت بسیار خوبی داریم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: مخابرات باغملک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار