فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از استقرار اکیب‌های عملیاتی پلیس در سطح بازارهای شب عید برای تأمین امنیت و آرامش خانواده‌ها و شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 13 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام، حمید فتاحی اظهار داشت: با توجه به سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب، سارق و جیب بر در بازارهای شب عید، پلیس برای رفاه حال شهروندان و تضمین امنیت آنها در زمان خرید شب عید، چندین اکیب عملیاتی پلیس محسوس ونامحسوس درسطح معابر و بازارها و محل‌های خرید شهروندان مستقر کرده است.

وی با اشاره به اقدامات سریع و ضربتی اکیب‌های پلیس بیان داشت: چنانچه حادثه نا متعارفی مانند درگیری، کیف قاپی، جیب بری و... در محل‌های خرید اتفاق بیافتد ، پلیس در آن واحد وارد عمل شده و افراد خاطی را دستگیر وجهت برخورد قانونی تحویل مرجع قضایی می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ضمن دعوت شهروندان به رعایت آرامش و نظم عمومی،گفت: خرید شب عید معمولا باعث شلوغی و افزایش ترددات بازارها و معابر شده و شهروندان محترم بایستی از متانت و صبر بالاتری برخوردار و حریم همدیگر را مراعات و به حقوق شهروندی پایبند باشند.

فتاحی در پایان از تعامل خوب و صمیمی مردم با پلیس تشکر کرد و افزود: شهروندان در زمان مراجعه به بازارها با پلیس همکاری لازم داشته و چنانچه خدای ناکرده برای احدی از آنها حادثه‌ای رخ داد بلافاصله مراتب به نزدیک ترین اکیب پلیس مستقر در محل اعلام تا سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار