حاشیه نگاری تابناک ایلام از نشست خبری مشورتی استاندار ایلام؛
تابناک ایلام در نتیجه رصد میزان بازخورد اخبار تولیدی خود ،در راستای تکریم مخاطبین پرتعداد خود و احترام به خواست به ذائقه خبری اشان ،در کنار تحلیل وتفسیرها و سرعت در انتشار واشاعه اخبار،حاشیه نگاری جلسات ورویداداها را در راس تولیدات خبری خود قرار دهد.
کد خبر: ۵۷۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 11 March 2018

اخبار روز ایلام

تابناک ایلام::امروز دومین نشست خبری ومشورتی استاندار ایلام با اصحاب رسانه ومطبوعات استان برگزار شد. این نشست همانند دیگر برنامه ها ،جلسات ونشست ها حاوی حاشیه های جذابی بود. حاشیه هایی که در عین اخباری بودن ،بدلیل جذابیت ومتفاوت بودن به یک پای ثابت خوراک مخاطبین رسانه مبدل شده اند.

براین باوریم شیوه مدیریت استاندار ایلام ،نوع مواجهه ایشان با رویدادها و مهمتر از همه قاطعیت وپیگیر بودنشان خصوصا در خصوص تغییرات وانتصابات منشاء تولید خبرهای نو و متفاوتی در استان شده که این روزها اکثر مخاطبین رسانه ها را بر آن داشته است تا با جستجو در پس توی خبرهای تولیدی رسانه ها به نوعی حاشیه های جذاب را در صدر پیگیری های خبری خود قرار دهند.

تابناک ایلام در نتیجه رصد میزان بازخورد اخبار تولیدی ، در راستای  تکریم مخاطبین پرتعداد خود و احترام به خواست وذائقه خبری اشان ،در کنار تحلیل وتفسیرها و سرعت در انتشار واشاعه اخبار،حاشیه نگاری جلسات ورویدادها را در راس تولیدات خبری خود قرار دهد.

لذا این رسانه ضمن انتشار خبر نشست امروز استاندار با اصحاب رسانه ومطبوعات ،نتوانست به راحتی از کنار حاشیه های جذاب این نشست عبور نماید

*استاندار ایلام در کنار اشراف و مدیریت خود، به روال همیشگی نشان داد که ناظم خوبی هم هست. تذکرات چندباره  سلیمانی دشتکی به خانمهایی که شلوغ کاری درجلسات ومراسمات یک پای ثابت خلق وخوی آنان است منجر به این شد که خانمها به اصطلاح " ماست را کیسه کنند" و یقین حاصل کنند " این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست" چرا که تا آخر جلسه مثل دانش آموز حرف گوش کن سر جایشان نشستند!

*جلسه امروز برای لحظاتی محل مناقشه مدیران کانالهای تلگرامی و روابط عمومی شد.روابط عمومی استانداری معتقد بود که کانالها جزو رسانه ها محسوب نمی شوند و از سویی کانال داران هم کثرت ممبرهایشان رابه رخ می کشیدند که البته ناحق هم نگفتند! تا اینکه مدیر فرهنگ ومتولی رسانه با عنوان این موضوع که " کانالها فعلا رسانه محسوب نمی شوند"آب پاکی را روی دست همه ریخت تا به این طریق  پایان دهنده مناقشه باشد.

*استاندار ایلام با به رخ کشیدن شمه ای از  قاطعیتش  ،نشان داد که کسی نمی تواند بر تصمیم وی اثر گذاری کند ولو اینکه انتخاب او مدیر کل فعلی ارشاد باشد با انبوهی از  مخالفین وموانع  سرسخت !

*سلیمانی دشتکی نمی خواهد کسی بدون اجازه ورضایت او تصمیمی بگیرد یا اقدامی نماید ؛همین نکته برای اثبات این قاطعیت کافی بود  ،چرا که شفاف وصریح گفت :" سه مدیری که بدون هماهنگی او نصب شده اند را به جلسات راه نداده وحتی به آنها بودجه هم نمی دهد"البته نامی از مدیران فوق به زبان نیاورد ولی همین را می دانیم که یکی از آنها سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام است!

*سلیمانی دشتکی گفت :طرفدار موسیقی سنتی ومحلی (شما بخوانید لری)هستم واز کسی هم واهمه ای ندارم .البته اگر سلیمانی دشتکی الان استاندار خراسان رضوی بودند ،به قول ما ایلامی ها آنوقت می فهمید "از یک من آرد چند فطیر حاصل می شود"!

*استاندار ایلام گفت:یکی از مدیران دستگاههای اجرایی گفته است که برای تعیین مدیران دستگاههای استان نه شب خواب دارد نه روز !حیف که نمی دانم مدیر کدام دستگاه است وگرنه زودتر عذرش را می خواستم!

*استاندار به پرداوی خبر ساز امام جمعه ایلام هم گریزی زد و گفت : این پرادو برای 13سال پیش است، چرا تا حالا کسی از آن حرفی به میان نیاورده است ؟! اینجاست که مغرضانه بودن موضوع مشخص می شود.

*استاندار :اگر مدیری از رسانه ای منتقد شکایت کند ،مقابل آن مدیر خواهم ایستاد.البته اگر اقدام رسانه توهین نباشد.

*استاندار : در اجرای طرح ساماندهی کشتارهای غیر مجاز ،اینچنین گفتند که مالک کشتارگاه از بستگان استاندار است واین طرح درهمین راستاست !اما بعدا گفتند که ایشان اهل یاسوج است و بعدها مشخص شد که ایشان اهل ممسنی فراس هستند.

*استاندار ایلام به مدیرکل ارشاد گفت که برنامه های نشاط آور ومفرح را در دستور کار قرار دهند، البته حساسیت مذهبی ها را هم مدنظر داشته باشند.ولی آقای استاندار نگفتند چطور !؟به هرحال هرکاری که مدیر فعلی ارشاد انجام دهند، برخی به نام حساسیت موضع می گیرند ! همان چمر باشه راحت تریم!

حسن ختام نشست هم معرفی معاون فرهنگی ورسانه ای مدیرکل ارشاد استان ومسئول امور مطبوعات ورسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بود.

البته بعد از پایان نشست ،ژتون های ناهار در یکی از رستوران های شهر ایلام توزیع شد . گویا روابط عمومی قصد داشت با این ناهار ،رسانه ای ها را نمک گیر گند!که نشست خبری بنیاد شهید مانع از این کار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار