فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام :
فرمانده نیروی انتظامی استان گفت : خوشبختانه طی ۵ ماه گذشته تیم شهرداری و شورای اسلامی شهر با جدیت، همدلی و بدور از حاشیه در حال خدمت رسانی به عموم مردم هستند.
کد خبر: ۵۷۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 11 March 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار با شهردار ایلام، اعضای شورای شهر و‌ تعدادی از مسئولان شهرداری بیان داشت:پروژه های بسیار خوب و مطلوبی در شهر ایلام در حال پیگیری است و‌انتظار عموم مردم ادامه این حرکت رو به جلو‌ است.


وی ضمن بیان رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری ادامه داد: از دیگر نکات مثبت و ارزشمندی که طی دوره جدید مدیریت شهر ایلام به چشم می خورد، تکریم ارباب رجوع به نحو‌ مطلوب در واحدها و ادارات مختلف شهرداریست و این مهم میبایستی تداوم یابد.


سردار یاری ادامه داد:در خصوص تصرف غیر قانونی معابر و‌پیاده روها توسط برخی افراد و پایمال شدن حقوق شهروندی، برای هیچ کس خوشایند نیست و شهرداری باید در این خصوص فرهنگ سازی لازم را انجام دهد.


وی در پایانافزود : نیروی انتظامی آمادگی دارد تا در زمینه های مختلف و به منظور رفاه حال شهروندان و ارتقا انضباط اجتماعی و شهری با شهرداری ایلام همکاری لازم را بعمل آورد.


در ابتدای این دیدار که اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولان هر دو دستگاه نیز حضور داشتند، صادقیان شهردار ایلام ضمن تشکر از فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در خصوص همکاری با شهرداری اظهار داشت: طی روزهای گذشته ساماندهی پارکینگ شهرداری صورت پذیرفت که همیاری و همکاری نیروی انتظامی در این مهم قابل تقدیر است.


صادقیان اضافه کرد: برای انجام پروژه های بزرگ شهری از جمله زیر گذر رسالت و شهید کشوری به کمک و همکاری دستگاه انتظامی و پلیس راهور نیازمندیم که انشالله در کمترین زمان ممکن بتوانیم این دو‌ پروژه را به بهره برداری برسانیم.


شهردار ایلام ادامه داد: ساماندهی پارکینگ بصورت مستمر ادامه خواهد یافت و در مراحل بعد تمام دستفروشان سطح شهر نیز ساماندهی خواهند شد.


شهردار ایلام در پایان گفت: زمینه های همکاری بین مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد که در آینده نزدیک این همکاری گسترش خواهد یافت./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار