حاشیه نگاری تابناک ایلام از آیین تودیع ومعارفه فرماندار مهران:
امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام پرونده 50 ماهه مدیریت ناصری در فرمانداری بسته وفصل جدید مدیریت اجرایی وسیاسی این شهرستان با حضور " نظام ملکشاهی " کلید خورد. اما از متن این رویداد که صرفنظر کنیم ،حاشیه های شیرین این مراسم موضوعی نیست که بتوانیم از آن عبور نماییم.
کد خبر: ۵۷۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 10 March 2018

تابناک ایلام::بالاخره پس از ماهها حرف وحدیث،تحلیل وتفسیر وگمانه زنی رسانه ای ،"مراد ناصری" پس از نزدیک به 50 ماه سکانداری یکی از حساس ترین شهرستانهای استان،امروز در مراسمی  کلید فرمانداری این شهرستان  را به " نظام ملکشاهی " سیاسی پخته شده در وزارت کشور سپرد ،تا ضمن پایان دادن به تمامی گمانه زنی ها ،خون تازه ای در رگ مدیریت اجرایی وسیاسی شهرستان مهران جریان یابد.

از حق وانصاف نگذریم ،مراد ناصری فرماندار پر هیاهو وچالاک شهرستان مهران ،علیرغم حاشیه های نه چندان برجسته ای که آن هم ازسوی سیاسیون به وی چسبانیده شد و به رغم انتقادات وارده در رساتای به درازا کشیده شدن عمر مدیریتش ،توانست با پیوند زدن مدیریت کدخدا منشانه خود با مشی فکری ومدیریتی اش  ،شیوه منحصر بفردی از مدیریت سیاسی و اجرایی را به نمایش گذاشته تا از این طریق بتواند منشاء خدماتی در شهرستان مرزی مهران شود.

امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام پرونده 50 ماهه مدیریت ناصری در فرمانداری بسته وفصل جدید مدیریت اجرایی وسیاسی این شهرستان با حضور " نظام ملکشاهی " کلید خورد. اما از متن این رویداد که صرفنظر کنیم ،حاشیه های شیرین این مراسم موضوعی نیست که بتوانیم از آن عبور نماییم.

*مراد ناصری گفت :در مراسم تودیع و معارفه معمولا کسی که تودیع می شود از عملکرد خودش می گوید..اما بنده میخواهم خلاف معمول و عرف اینکار را انجام ندهمبنده به خاطر تمامی کارهای که باید انجام میشد و انجام ندادیم،از همه عذرخواهی میکنم.

*ناصری :نقطه قوت مراد ناصری فضای مجازی بود،دست تک تک منتقدین را می بوسم.عصر مهران بیشترین انتقاد را از بنده داشت،همینجا اعلام میکنم،عصر مهران با انتقادات دلسوزانه و منصفانه ش بزرگترین خدمت را به بنده کرد،صمیمانه تشکر میکنم

*گروه نخبگان مهران فردا در فضای مجازی از منتقدین جدی بنده بود،همواره سپاسگذار این عزیزان هستم.

*جالبترین نکته این مراسم زمانی بود که مراد ناصری از روابط عمومی فرمانداری قرآنی را مطالبه کرد ودر حضور همه قسم خورد که ریالی از شرکتهای نفتی دریافت نکرده و از بستگان خود کسی را در این شرکتها شاغل نکرده است.

*مراد ناصری از همراهی های استاندار سابق ایلام وامام جمعه سابق این شهرستان تجلیل نمود. ناصری گلایه ای هم از امام جمعه فعلی داشت که  با فرمانداری تعامل لازم نداشته است.

*البته آقای ناصری نگفتند که چرا به بنا به رسم و عرف موجود ، از امام جمعه شهرستان مهران جهت شرکت در این برنامه دعوت به عمل نیاوردند. درست است که امام جمعه در نقادی ها تند وتیزند ،اما حالا که آقای ناصری با کدورت از ایشان مهران را ترک نمودند ،اما برای ادامه راه و خدمت بیشتر وبهتر  به مردم شهرستان به تعامل وهمدلی بیشتر بین فرماندار جدید و ایشان نیاز است .

*معاون سیاسی استاندار گفت:از ظرفیت ناصری در جای دیگری استفاده خواهد شد. این حرف نوذری دقیقا مارا به سالن آمفی تئاتر فنی حرفه ای برد ،یاد سخنان وزیر کشور افتادیم که گفت ؛از ظرفیت مروارید در جای دیگری استفاده می کنیم " که هرگز نکرد!!

با پایان یافتن این مراسم ،مراد ناصری هم به سابقون پیوست .برای ایشان آرزوی  موفقیت وبهروزی داریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
ناصری فرمانداری با دو چهره داشت یک وابسته دولت احمدی نژاد دوم دلبسته دولت روحانی مگر میشود یک شخص با دو چهره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار