مدیر شرکت گاز ملکشاهی خبرداد؛
مدیر شرکت گاز ملکشاهی با بیان اینکه امسال 160 میلیارد ریال برای گازرسانی به روستاهای این شهرستان هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 2 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.
کد خبر: ۵۷۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 10 March 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت رجب نیا  اظهار کرد: روند گازرسانی با وجود موقعیت کوهستانی و سخت گذر مناطق روستایی این شهرستان با سرعت قابل توجهی در حال اجراست و تا نیمه اول سال 97 همه روستاهای شهرستان از نعمت گاز خانگی برخوردارمی شوند.

وی این حجم عملیات گاز رسانی را در قالب پنج پروژه جداگانه عنوان کرد و افزود: پروژه اول گازرسانی به روستاهای اما ، کلکین ، سیاب درویش و چشمه باریک با اعتبار 18 میلیارد ریال بود که در هفته دولت به بهره برداری رسید و 270 خانوار روستایی ساکن این مناطق از نعمت گاز خانگی برخوردار شدند.

مدیر اداره گاز ملکشاهی یادآور شد: پروژه دوم گاز رسانی به روستاهای علیا و سفلی با اعتبار 17 میلیارد ریال دهه فجر به بهره برداری رسید و 130 خانوار ساکن از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

رجب نیا سه پروژه دیگر را گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی (گنبد پیرمحمد خوشادول ، توت ، گراب ، امام زاده ابو چماقین ، چشمه پهن و نادرآباد)با اعتبار 120 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه ها نیز با پیشرفت 50 درصدی در دست اقدام است که تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و 2 هزار خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره مند می شوند.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی شامل سه شهر و 26 روستاست که گازرسانی به سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر در مهر ماه 1392 انجام شد./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار