کد خبر: ۵۷۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 09 March 2018

بعد از برگزاری دیدار دوستانه ایران و سیرالئون در 26 اسفند، شاگردان کی روش 28 اسفند تهران را به مقصد تونس ترک می‌کند.

به گزارش جماران، با برگزاری هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، کارلوس کی روش فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام خواهد کرد. هفته چهارم این مسابقات دوشنبه و سه شنبه هفته آینده برگزاری می‌شود و بازیکنان باشگاهی از تیمشان آزاد می شوند.

در حال حاضر بازیکنانی از پدیده، فولاد و سایپا حضور دارند و تا پایان اردوی تیم ملی در نوروز 97 با کادرفنی تیم ملی تمرین می‌کنند.

پیش از این قرار بود با شروع اردوی تیم ملی از 24 اسفند، تیم ملی 27 اسفند دیدار دوستانه‌ای را با لیبی در تهران داشته باشد و بعد از آن با استراحتی دو روزه عازم تونس شود. بعد از لغو دیدار دوستانه ایران و لیبی، فدراسیون فوتبال سیرالئون را برای بازی با تیم ملی انتخاب کرد.

با برگزاری بازی ایران و سیرالئون در تهران، تیم ملی 28 اسفند عازم تونس می‌شود تا سوم فروردین در شهر تونس با تیم ملی این کشور دیدار کند. این دیدار در ورزشگاه المپیک رادس به میدان می روند.

همچنین تیم ملی بلافاصله از تونس راهی اتریش و شهر گراتس می شود تا هفتم فروردین ساعت 21:30 در ورزشگاه مرکور آرنا برگزار می شود.

پس از این بازی، تیم ملی به سرعت راهی تهران می شود تا بازی های لیگ برتر طبق برنامه سازمان لیگ در روزهای نهم، دهم و یازدهم فروردین برگزار شود و تیم‌های آسیایی برای لیگ قهرمانان آماده شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار