اما در خصوص اجرایی نشدن بخش دیگر سخنانتان که گفتید " پایان ماموریت تمام بخشداران، معاونان فرماندار و فرماندارانی که در وزارت کشور مامور هستند در استان ایلام ابلاغ شده است"برای افکار عمومی و نماینده افکار عمومی جای سوال است که چرا به رغم ابلاغ این دستور ،پس از اسه ماه این دستور اجرایی نشده است؟!آیا واقعا دلیل خاصی برای عدم اجرا وجود داشته یا واقعیت شرایط ووضعیت اجازه اجرایی شدن را نمی دهد !؟
کد خبر: ۵۷۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴ 07 March 2018

تابناک ایلام ::مردم ما در طول سالیان اخیر به یک موضوع  مهم عادت کرده وحتی آن را بعنوان یک پدیده اجتماعی در کنار دیگر پدیده ها پذیرفته اند . آن موضوع هم چیزی نیست جز " قانون های خلق الساعه" و "قانون های متروکه" به این معنا که در مقطعی مقام یا دستگاهی یک شبه قانونی را تصویب وبخشنامه می کند ،یا اینکه یک قانون رسمی که ساعت ها،روزها ویا هفته ها برای تصویب وقانونی شدن آن وقت گذاشته شده ،رفته رفته از مرحله اجرا خارج ،به گاراژ رفته و متروکه می شود.

در جایی نیز ممکن است مسئول یا مدیری برای نشان دادن اقتدار یا اشراف خود، حرف های قلمبه وسلمبه با قابلیت یا بدون قابلیت اجرایی ،قانونی یا فراقانونی بر زبان  آورد ،اما وقتی که به واقعیت واجرا می رسد ،می بیند که واقعا آنگونه که آرمانی اندیشیده و گفته نیست ،چرا که بسیاری از قوانین فقط حرفند و قابلیت اجرایی آن را شرایط ،افراد ووضعیت ها تعیین می کنند .

دقیقا یکی  مشابه همین موارد را 23 آذر ماه سالجاری از زبان استاندار ایلام شنیدیم . قاسم سلیمانی دشتکی در این تاریخ ودر جمع کارکنان استانداری ایلام گفت :" پایان ماموریت تمام بخشداران، معاونان فرماندار و فرماندارانی که در وزارت کشور مامور هستند در استان ایلام ابلاغ شده است.

استاندار ایلام گفت: تلاش ما این است که تمام فرمانداران، معاونان فرمانداری ها و بخشداران از کارکنان مجموعه وزارت کشور انتخاب شوند. در این دولت تاکید داریم از توان نیروهای وزارت کشور در سمت‌های مدیریتی استفاده کنیم و یکی از ملاک‌ها در انتصابات استقرار خانواده فرمانداران و بخشداران در محل ماموریت خود است.

جناب آقای استاندار ! درست از آن زمان نزدیک به سه ماه می گذرد و شاید این سخن جنابعالی را بتوان در ظرف بخشنامه های خلق الساعه ای جای داد که قابلیت اجرایی بودن آن را نه شما ،بلکه شرایط ووضعیت حاکم بر استان تعیین می کند.چرا که سه ماه از آن سخنرانی و وعده گذشته است ،اما نه ماموریت  فرمانداران وبخشداران مامور در  بدنه استانداری وفرمانداری ها  به پایان رسیده است ونه ملاک انتصابتان یعنی استقرار خانواده فرمانداران وبخشداران در محل ماموریت عملی شده است.

در خصوص اجرایی نشدن این بخش از سخنانتان که گفتید " پایان ماموریت تمام بخشداران، معاونان فرماندار و فرماندارانی که در وزارت کشور مامور هستند در استان ایلام ابلاغ شده است"برای افکار عمومی و نماینده افکار عمومی جای سوال است که چرا به رغم ابلاغ این دستور ،پس از گذشت سه ماه این دستور کماکان اجرایی نشده است؟!آیا واقعا دلیل خاصی برای عدم اجرا وجود داشته یا واقعیت شرایط ووضعیت اجازه اجرایی شدن آن را نمی دهد !؟

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی احسان شریف نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
ضمن تشکر از یاداوری این موضوع مهم به عالی ترین نماینده دولت در استان ، از اینکه این وعده ی اقای استاندار یاداوری تموده اید حقیر بعنوان نیروی وزارت کشور تشکر میکنم و این را عرض میکنم مسئولیت سیاسی در کلیه سطوح معمولا با محذوریت همراه است منظور از محذوریت این است آقای استاندار این تصمیم مهم را اخباری کرده اند متعاقب آن افکار عمومی مراحل بعدی ان را هم بجد دنبال میکنند ولی باید عدم تحقق آنرا دنبال کرد .
آقای استاندار وقتی که تصمیمی اعلام میکند بدین معنا است که متعاقب آن وعده باید عملی شود ، خب اگر ستادهای انتخاباتی ریس جمهور دولت مستقر رایزنی کردند و از احدی از آتها حمایت کرد از هر نظر استاندار باید چه تصمیمی بگیرد ، دوما معاون سیاسی امنیتی تازه شروع بکار نموده و هنوز فرمانداران قبلی هم در شهرستانها فعالیت دارد ، اخلاقا و بلحاظ سیاسی نمیشود هنوز فرماندازی تغییر نکرده تا زیر مجموعه آن تغییر یابد و نکته دیگه اینکه همه ی فرمانداران استان وزارت کشوری هستند و از اداره یا سازمان دیگه مامور نشده اند ، و در آخر با تغییر و یا جابجایی فرمانداران به احتمال قوی مدیران مامور اگر نیروی قوی هستند در اداره مرتبط ازتقا شوند و استانداری ایلام دهها نیروی زبده در حد معاون استاندار ، فرماندار و بخشدار دارد و قطعا تشخیص آقای استاندار با شناخت از مجموعه وزارت کشور بوده و این مهم تحقق می یابد. با تشکر ✌✌✌✌✌
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
نکته جالب توجه این هست که مدیر کل حوزه استانداری،دو دورس که دست یک خانوادس،انگار قرارداد چند دوره ای بستن با این پست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
نکته جالب توجه این هست که مدیر کل حوزه استانداری،دو دورس که دست یک خانوادس،انگار قرارداد چند دوره ای بستن با این پست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار