آرمیتا صادقیان تیرانداز نوجوان و شایسته استان ایلام در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تجلیل شد.
کد خبر: ۵۷۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 27 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ آرمیتا صادقیان تیرانداز نوجوان و شایسته استان ایلام و کشور به همراه خانواده‌‌اش و رئیس هیات تیراندازی استان ایلام با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان جایزه‌اش را از دست حیدرزاده تحویل گرفت.

در این دیدار زارعی معاون توسعه منابع، جنگلی معاون امور ورزش فرجی روابط عمومی و خانم شهناز قبادی نیز حضور داشتند.

بهروز حیدرزاده با اشاره موفقیت‌های آخیر این ورزشکار گفت: حمایت خانواده و همراهی رئیس هیات در کنار پشت کار آرمینا قطعا در کسب افتخارات بی‌تأثیر نبوده و ما وظیفه داریم برای تسطیح مسیر قهرمانی ورزشکاران استان همراه آنان باشیم.

وی افزود: در رشته تیراندازی ورزشکاران نخبه داریم اکنون در باشگاه‌های پایتخت عضویت دارند و با پیگیری استاندار ایلام برای حمایت شرکت‌ها، پالایش گاز و پتروشیمی از تیم‌های برتر و قهرمانان ایلام در آینده نزدیک خبرهای خوبی خواهید شنید.

این مسؤول اضافه کرد: اگر حامیان مالی استان به بخش ورزش ورود کنند ورزشکاران ایلام از مهاجرت به استان‌های کشور منصرف می‌شوند.

حیدرزاده از مادر آرمینا صادقیان که حامی اول مسیر قهرمانی وی بوده و همچنین از غیاثی رئیس هیات تیراندازی استان ایلام به عنوان یک مربی و مشاور برای این ورزشکار تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که پوریا نوروزیان با حضور در محل اداره کل ورزش و جوانان نیز جایزه تجلیل از قهرمانان را از دست مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام تحویل گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار