مدیر گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: این بارش ها که از اواسط روز دوشنبه شروع می شود تا ساعاتی از روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 25 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجتبی میهن پرست اظهار کرد : این بارش ها که از اواسط روز دوشنبه شروع می شود تا ساعاتی از روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.


وی گفت: بارش ها به صورت نقطه ای همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در مناطق سردسیر است و در ارتفاعات نیز امکان بارش برف پراکنده وجود دارد.


میهن پرست در مورد قدرت بارشی این سیستم بیان کرد: بارش های این سامانه به صورت نقطه ای بوده و بنا بر پتانسیل جغرافیایی هر منطقه شدت و ضعف دارد.


مدیر گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام یادآور شد: دامنه پراکنش این سیستم همه نقاط استان را شامل می شود که ابتدا بارش ها از مناطق شمالی استان شروع شده و به تدریج دیگر نقاط استان را تحت تاثیر قرار می دهد.


میهن پرست تاکید کرد: آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها، مه گرفتگی مناطق کوهستانی از پیامدهای این سیستم جدید است که باید تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.


وی، وزش باد نسبتا شدید در اغلب نقاط استان را از دیگر پیامدهای این سامانه بیان کرد و افزود: احتمال بروز گرد و غبار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز در مناطق مرزی و جنوبی استان دور از انتظار نیست./م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار