مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام گفت: مهارت اموزی مدیریت رفتاری و کنترل بحران از طریق تشکل های غیر دولتی نقش موثری در محلات نقش موثری در کنترل و کاهش اسیب های اجتماعی دارد.
کد خبر: ۵۷۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 24 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عهدیه طهماسبی در حاشیه کارگاه آموزشی فنون مذاکره، ارتباط موثر و بررسی خشونت خانگی اظهار کرد: تشکل های غیر دولتی، نهادهای اجتماعی متشکل از خود مردم هستند که به عنوان بازوان دولت به فعالیت های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.


وی اظهار کرد: امروز یک دوره کلاس و کارگاه آموزشی در زمینه های فنون مذاکره، ارتباط موثر و بررسی خشونت خانگی و کار اقدام اجتماعی در محلات برگزار شد.


وی افزود: در این کارگاه آموزشی دبیران تشکل های غیردولتی حضور داشتند که با فنوان مذاکره و ارتباط موثر آشنا می شوند.


طهماسبی گفت: این کارگاه با هدف تقویت و افزایش توانمندی تشکل های غیر دولتی و با حمایت امور اجتماعی استانداری در محل فرهنگسرای جوان برگزار شده است.


وی از اجرای برنامه های موثر در زمینه پیشگیری از خودکشی، شهر بدون طلاق، پیشگیری از روآوری جوانان به اعتیاد، جلوگیری از خشونت و انجام دهها برنامه مختلف دیگر با حضور تشکل های غیر دولتی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.


وی تاکید کرد: امیدواریم فعالیت های اجتماع محور و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع نقش بسیار موثر و کارسازی در افزایش نشاط و شادابی جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار