مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام ؛
مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام گفت: ظرفیت پهنای باند باز شده و قابل استفاده اینترنت شرکت ارتباطات زیرساخت استان ایلام امسال با انجام طرح های توسعه ای، به سه برابر افزایش یافته است .
کد خبر: ۵۷۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 24 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا حسن بیگی اظهار کرد: این طرح با هدف توسعه و گسترش شبکه فیبرنوری در استان با شتاب در 6 مسیر ایلام - مهران، مهران - بازراچه مرزی، مهران - دهلران، ایلام - ایوان، ایوان - گیلانغرب و ایلام - بدره در حال اجراست.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 220 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تا کنون نزدیک به 370 کیلومتر از این میزان اجرایی شده است که با اتمام آن ظرفیت فیبرنوری استان به چهار برابر میزان کنونی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ارتباطات زیرساخت ایلام تاکید کرد: در حال حاضر در 2 مسیر ایلام - مهران و مسیر ایلام - بدره(تنگه رازیانه) با مشکل تعریض جاده مواجه هستیم که این عامل مانع از ادامه کار شده است.

حسن بیگی یادآور شد: پروژه سینگال رسانی به ایستگاه های زمینی صدا و سیما نیز در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی مبتنی به خدمات ماهواره های خارجی با 130 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

 

مدیرعامل ارتباطات زیرساخت ایلام یادآور شد: ظرفیت پهنای باند دیتای این شرکت نیز از 2.5 گیگابیت در گذشته، اکنون با 19 برابر افزایش به 47 گیگابیت رسیده است.

حسن بیگی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تامین کننده همه بسترها و زیرساخت های ارتباطی وظیفه اجرای طرح های توسعه ای در این حوزه ها را به عهده دارد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار