لطفی سخنرانی های اخیر توسط حجت الاسلام علی اشرف رضایی نیا را در مورد خود که از واژه های تبهکار، فرعون زمان، جلاد و... استفاده نموده است را توهین به جایگاه نماز جمعه دانست و سرچشمه این توهین ها را انحرافات اعتقادی در نزد طلاب جوان دانست و هدف این اهانت ها را اختلاف افکنی بین طوایف و ایلات استان دانست.
کد خبر: ۵۶۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 23 February 2018

حجت الاسلام محمدنقی  لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام گفت :جریان هایی با عنوان عرفان و‌گفتمان امام و رهبری توسط دشمنان انقلاب با هدف ایجاد فاصله در بین مردم، امام، رهبری و انقلاب شکل گرفته که باید علما و روحانیون واقعیت ها و توطئه های این جریان ها را برای مردم و‌ جوانان توضیح دهند.
به گزارش تابناک ایلام ،امام جمعه ایلام اظهار کرد: دشمنان با ایجاد نفوذ در لایه های نظام و ترویج عرفان های کاذب در قالب تعاریف غلو آمیز و غیر منطقی از امام و رهبری سعی در خدشه دار کردن جایگاه آنها در بین مردم و نسل جوان را دارند.
وی تاکید کرد: هدف این نفوذ عرفانی مخدوش کردن ذهن مردم به ویژه جوان و نوجوان و طلاب حوزه های علمیه نسبت به اسلام ناب، امام، رهبری و اهداف والای انقلاب است.
وی افزود: این فتنه های جدید با اسم دفاع و تعریف از امام و رهبری آشکارا در حال لطمه زدن به امام و انقلاب و رهبری هستند و این تعریف و تمجیدهای غلوآمیز و نبز گفتمان های امام و رهبری را دستاویزی برای مقاصد شوم خود قرار داده اند.
امام جمعه ایلام یادآور شد: نفوذ دشمنان علاوه بر عرفان های کاذب و غیر منطقی شیوه های دیگری چون سبک هایی موسوم به شیعه انگلیسی و مداحی و مراثی دروغین را وارد دین مبین اسلام و کشورهای مسلمان به ویژه جامعه ایران اسلامی کرده اند تا چهره واقعی اسلام را مخدوش کنند.
وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب به کرات به مساله نفوذ و نیز مفاسدی چون اشرافی گری و جدایی و فاصله گرفتن مسئولان از مردم را یادآوری کرده اند چرا که رهبر دوراندیش انقلاب به خوبی به دسیسه های دشمنان کینه توز برای ضربه زدن به نظام آگاهند.
 وی با بیان اینکه ایلام از طوایف و عشیره های گوناگونی تشکیل شده، یادآور شد: این طوایف همیشه با انسجام، اتحاد و عطوفت در کنار هم زندگی و از حریم استان خود در برابر ناملایمات دفاع کرده اند ولی اکنون عده ای به علت اختلاف با بنده سعی در ایجاد جنگ طوایفی و‌عشیره ای در استان دارند.
وی به اهالی و سران ایلات و طوایف استان توصیه اکید کرد: هیچگاه فریب هجمه های عده ای بدخواه را نخورند و با هدف دفاع از من (امام جمعه) درگیر اختلافات طوایفی و عشیره ای نشوند تا آرامش و اتحاد ایلاتی استان کما فی سابق حفظ شود.
لطفی به برخی بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی نیز اشاره کرد و‌ گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به مسئولان نسبت به گرفتار نشدن در دام سه آفت مخرب انقلاب نظام شامل اعتماد و وابستگی به بیگانگان، اشرافیگری و بی توجهی به مردم بخصوص قشر مستضعف هشدار دادند.

امام جمعه ایلام گفت:همواره نهادهای وابسته به رهبری همچون سپاه، ناجا، نمازجمعه و مجلس خبرگان رهبری مورد آماج حمله دشمنان بوده اند غافل از اینکه این نهادها خلل ناپذیر هستند.
وی همچنین ابراز نگرانی کرد که انجمن های اسلامی دانش آموزی ایلام مسیری که در پیش گرفته به بیراهه و تضاد با آرمان های رهبری منتهی می شود.

لطفی سخنرانی های اخیر توسط حجت الاسلام علی اشرف رضایی نیا را در مورد خود که از واژه های تبهکار، فرعون زمان، جلاد و... استفاده نموده است را توهین به جایگاه نماز جمعه دانست و سرچشمه این توهین ها را انحرافات اعتقادی در نزد طلاب جوان دانست و هدف این اهانت ها را اختلاف افکنی بین طوایف و ایلات استان دانست.

امام جمعه ایلام بخشی از سخنان حجت الاسلام رضایی نیا را اهانت عمومی دانست و گفت:به ولله قسم چندین شب است بخاطر اهانت این روحانی به مردم استان که در بخشی از سخنان خود زنان ایلام را تن فروش خوانده است نخوابیده ام و قسم می خورم مردم و زنان استان بخاطر حفظ ناموس خود سالها با دشمن درگیر بوده اند و خون ریخته اند.

امام جمعه ایلام جایگاه و تریبون نماز جمعه را جایگاه خطیری خواند و خطاب به عوامل ایجادکننده حواشی اخیر گفت:
توصیه می کنم به این جایگاه که مین گذاری است نزدیک نشوید و چنانچه نزدیک شوید با مین به هلاکت خواهید رسید و بهتر است دست از این بچه بازی ها بردارید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار