مدیر آموزش و پرورش ایوان گفت: 40 کلاس درس در سه واحد آموزشی برای اسکان گردشگران نوروزی در شهرستان ایوان تجهیز می شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 22 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا پناهی اظهار کرد: این تعداد مدارس در قالب 2 گروه الف و ب برای اسکان گردشگران تجهیز می‌شوند که 20 کلاس ازاین مجموع در گروه (الف) که شامل تمام امکانات رفاهی از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و وسایل گرمایشی است.


وی با اشاره به انجام اقدامات لازم درخصوص آماده سازی مدارس برای اسکان نوروزی گردشگران افزود: 20 کلاس نیز در گروه (ب) دسته‌بندی‌شده و شامل امکانات رفاهی مشترک درمیان کلاس‌ها هستند و تلاش شده امکانات قابل قبولی در این مجموعه از کلاس‌ها برای گردشگران نورزی تهیه شود.


پناهی یادآور شد: علاوه بر مدارس تعیین شده یک مدرسه چهار کلاسه نیز در بخش زرنه و خانه معلم شهر ایوان برای اسکان گردشگران نوروزی تجهیز می شود.


وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ایوان آمادگی اسکان 400 نفر ازگردشگران نوروزی را دارد، افزود: نوروز سال گذشته نیز چهار مدرسه و خانه معلم تجهیز و 800 نفر گردشگر نوروزی دراین مدارس اسکان یافتند.


به گفته وی در صورت افزایش تعداد مسافران نوروزی مکان کافی برای اسکان آنها در مدارس ایوان وجود دارد.


مدیرآموزش وپرورش ایوان بیان کرد: مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به ستاد اسکان مسافران نوروزی مستقر در یکی از مدارس شهر ایوان که با نصب بنر مشخص می شود مراجعه و در ایام نوروز ازاین امکانات برخوردار شوند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار