مدیر فنی و حرفه ای دره شهر؛
مدیر فنی و حرفه ای دره شهر گفت: سالانه 500 نفر در این شهرستان با شرکت در دوره های مختلف مهارت های فنی و حرفه ای را فرا می گیرند.
کد خبر: ۵۶۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 21 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ابراهیم صیدی  اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه ای مقدمه ای برای ورود به بازار کار است، جوانان جوایای کار با حضور در کارگاه های آموزشی مهارت های مختلف را فرا می گیرند.

وی افزود: بسیاری از جوانان با روی آوردن به آموزش های فنی و حرفه ای توانسته اند که علاوه بر ارتقا سطح مهارتی خود فرصت مناسبی نیز برای خوداشتغالی فراهم کنند.

صیدی اظهار داشت: در این مرکز آموزشی 6 کارگاه در رشته های مختلف وجود دارد.

وی افزود: کارآموزان در رشته های مختلفی از جمله جوشکاری و تاسیسات، مکانیک، برق ساختمان و صنعتی، کارگاه خیاطی و کارگاه صنایع دستی مشغول فعالیت آموزشی هستند و سالانه در این مرکز حدود 500 نفر از کارآموزان مهارت های لازم کارآموزی را فرا می گیرند و جذب بازار کار می شوند.

مدیر فنی و حرفه ای دره شهر تاکید کرد: این کارآموزان بعد از گذراندن دوره کوتاه مدت کارگاهی در عمل به صورت نیروی کار ماهر وارد بازار کار می شوند‌.

یکی از کارآموزان فنی و حرفه ای دره شهر نیز گفت: پنج ماه است که در مرکز فنی و حرفه ای دره شهر آموزش دیده و تاکنون رشته های مانتودوزی و نازک دوزی را گذرانده ام.

نرگس همتی افزود: روز اول هیچ حرفه ای را بلد نبودم ولی از وقتی که وارد این آموزشگاه شدم بسیاری از حرفه ها را فرا گرفتم و هم اکنون این آمادگی را دارم که وارد بازار کار شوم./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار