نماینده ولی فقیه در استان گفت:بررسی های صورت گرفته از وجود دستهای پشت پرده ای دررفتار این افراد حکایت دارد . دستهایی که اختلاف افکنی خطرناک قومی در استان را دنبال می کنند . توهین به زنان عفیف وپاکدامن استان نیز از دیگر اقدامات نادرست وهدفمند این گروه است که با ایجاد حساسیت بدنبال برهم زدن آرامش استان هستند.البته دستگاه قضایی توهین به زنان استان را برنتابیده وقطعا با فرد هتاک برخورد مناسب وقانونی خواهد نمود.
کد خبر: ۵۶۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 20 February 2018

تابناک ایلام::این روزها سخنرانی های  تند و تفرقه  افکنانه یک روحانی  ایلامی قم نشین بر علیه نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام واکنش هایی را در استان وحتی در سطح کشور  بدنبال داشت . اگر چه می توان  بخشی ازرفتار وسخنان این طلبه را در قالب انتقاد از امام جمعه ایلام بعنوان یک حق قانونی محسوب نمود ،چرا که نه شرع و نه قانون ،منعی در انتقاد از مسئولین تعیین نشده است .اما به بخشهای عمده سخنان ورفتار حساسیت برانگیز این طلبه وتعدادی از طلاب همراه ایشان ،شیوه ،زمان ومکان بیان آنها انتقادات جدی وارد است که با بررسی زیرکانه وهوشمندانه آن می توان ردی از اهداف پشت پرده را مشاهده نمود که امام جمعه ایلام این روزها به تبیین وتشریح آن روی آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در کنار عملکرد مثبت و قابل قبول هر مدیری ،ممکن است ضعف ها وکاستی هایی نیز وجود داشته باشد ، ،نقد وانعکاس مناسب آنها می تواند در رفع این نواقص وبهبود شرایط کمک نماید. بنابراین ما از نقد منصفانه وبیان ضعف ها وکاستی ها البته با حفظ  شان وآبرو در چارچوبی که اخلاق وقانون تعیین نموده است حمایت واستقبال می کنیم.

امام جمعه ایلام گفت :اما این روزها برخی افراد که متاسفانه ملبس به لباس پیغمبری بوده وباید رفتار وکردار آنها الگوی تمام معنایی برای جامعه محسوب شود ،راه را اشتباه رفته وبا هجمه به جایگاه نماینده ولی فقیه ، با افترا وتوهین و اتهام زنی های واهی به صورت هدفمند وبرنامه ریزی شده  اهداف پشت پرده خود را دنبال می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:بررسی های صورت گرفته از وجود دستهای پشت پرده ای دررفتار این افراد حکایت دارد . دستهایی که اختلاف افکنی خطرناک قومی در استان را دنبال می کنند . توهین به زنان عفیف وپاکدامن استان نیز از دیگر اقدامات   نادرست وهدفمند این گروه است که  با ایجاد حساسیت بدنبال برهم زدن آرامش استان هستند.البته دستگاه قضایی  توهین به زنان استان را برنتابیده وقطعا با فرد هتاک برخورد مناسب وقانونی خواهد نمود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بررسی اقدامات ،تحرکات وسخنان این گروه و همراهی آنها با دشمنان داخلی وخارجی در حمله هدفمند به جایگاه ولایت فقیه  از اتصال این گروه به جریانات انحرافی وبرخی گروهها وعرفانهای خاص حکایت دارد

لطفی خاطر نشان کرد: اگر چه قایل به حفظ آرامش مردم بوده وخود را موظف وملزم به رعایت آن می دانیم ،اما سکوت بیش از اندازه در قبال توطئه بزرگ این گروه که اتحاد اقوام وقبایل استان را هدف گرفته اند ،  جایز نیست و به حول وقوه الهی در خطبه های نماز جمعه هفته جاری ،پشت پرده های این گروه را افشا خواهم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی عباسی
|
United States
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
باسلام و تحیات؛
امام جمعه ایلام امید است تمامی نیروهای بکار گرفته شده را هم بطور موشکافانه مورد بررسی قرار دهید تا ثابت تشخیصی استخدام های رابطه ای و ضابطه ای تایید شود. چرا که اکثر بانیان هنگام مراجعه با ظاهری به قول مسئولین:یقه سفید وبهمراه کار بردن حرفای مکتوب توی کتابا اما درباطن دانه درشت ،سلامت اداری را ریشه کن کرده اند. باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار