دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: 15میلیاردریال امسال برای مبارزه با مصرف موادمخدر در سطح این استان هزینه شد.
کد خبر: ۵۶۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ فهدکمالوندی روز دوشنبه درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر ستان آبدانان اظهارکرد: این میزان اعتباربر اساس امضاء توافقنامه و توجه به ارتباط و ماموریت های ذاتی بین کلیه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان توزیع شده است.


وی افزود: تعامل ادارات ونهادی مجری، توسعه فعالیتهای فرهنگی،تقسیم عادلانه اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی بخصوص بحث جلوگیری از مصرف مواد مخدر و نظارت دقیق وکاربردی بر طرح های پیشگیری مهمترین نکاتی است که چنانچه بدرستی مراعات شود، حجم مصرف موادمخدر دراستان به شدت کاهش میابد و دستیابی به اهداف مورد نظر نیز راحت تر میشود .


دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مصرف مواد مخدر استان ایلام اضافه کرد:ایجاد تنوع دربرنامه های پیشگیری و ترویج وتوسعه اقدامات هنری و مراسم شاد و مفرح در اولویت کاری مدیریت ارشد استان قراردارد.


فرماندار آبدانان نیز در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در آبدانان کشف و ضبط شده است .


مجید عسگری با تاکید بر کنترل مبادی ورود و خروج شهرستان افزود: یکی از راه های موثر مبارزه با مواد مخدر علاوه بر استفاده از ظرفیت و توانمندی های مردم، هماهنگی دستگاه های اجرایی و بکارگیری کلیه امکانات آنان در راستای جلوگیری از ورود و توزیع مواد مخدر در منطقه است .


مصرف مواد مخدر در شهرستان ابدانان نسبت به سال گذشته 20درصد کاهش یافته و 450نفر از معتادین این شهرستان نیز موفق به ترک اعتیاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشته اند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار