مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام؛
مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت:با توجه به آغاز ایام فاطمیه دوم و شهادت حضرت زهرا(س) آیین های سوگواره یاس نبوی در 10 امامزاده این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 19 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام حسن شهیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد :با توجه به آغاز ایام فاطمیه دوم و شهادت حضرت زهرا(س) آیین های سوگواره یاس نبوی در 10 امامزاده این استان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه هایی نظیر قرائت بخشی از خطبه و زیارت نامه حضرت زهرا(س)، محفل انس با قرآن با حضور قاریان استانی و کشوری و پخش محصول های فرهنگی از قبیل کتابچه، بروشور با موضوع یاس نبوی در قالب این سوگواره اجرا می شود.

 شهیدی یادآور شد : شماری مبلغ روحانی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین ها از حوزه های علمیه خارج استان به ایلام اعزام شده اند.

 وی به اعتبارات عمرانی بقاع متبرکه در سطح استان اشاره کرد بیان داشت: در مجموع  کل شهرستان های استان از محل اعتبارات بقاع متبرکه 19میلیارد 744میلون ریال هزینه شده و از محل اعتبارت   عمرانی استانی نیز 8میلیارد 746میلیون ریال هزینه شده است .

وی بیان کرد: آیین شهادت حضرت زهرا(س) همزمان با سراسر کشور صبح روز سه شنبه اول اسفندماه در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) و همزمان در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص این استان برگزار می شود.

وی به اقدامات روابط عمومی اداره کل حج و اوقاف استان  در حوزه های مختلف اشاره کرد ،افزود:تولید 400خبر و گزارش تصویری ،5نشست خبری با اصحاب رسانه ،50زیرنوشت در شبکه استانی ،100تیزر و آنونس،تولید یک مستند کوتاه در حوزه ارائه خدمت در اربعین 96،اخذ تفاهم نامه برای تهیه و بخش شناسایی بقاع متبرکه استان ،شناسایی خبرگزاری ها ،نشریه ،روزنامه ها و پایگاه های خبری فعال در حوزه حج و اوقاف و... از اقدامات روابط عمومی این اداره کل در سال 96 می باشد ./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار