رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام هایی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۵۶۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 18 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، علی جمالی اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط شخص یا اشخاصی ناشناس با ارسال پیام‌هایی توهین آمیز برای وی ایجاد مزاحمت می کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: به منظور رسیدگی هرچه سریعتر به این شکایت با هماهنگی مراجع قضایی با تلاش شبانه روزی مأمورن پلیس فتا و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم که صاحب کار شاکی بود شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد: متهم در بازجویی های خود هر ادعایی مبنی بر متهم بودن خود را رد کرد اما پس از مواجهه با مستندات محکم موجود در پرونده به جرم خود اعتراف و انگیزه کار خود را اطمینان از امین بودن شاگرد خود در انجام امورات و متهعد بودن به شغل خود عنوان کرد.

جمالی در پایان با اشاره به اینکه کاربران قبل از فعالیت در شبکه های اجتماعی حتماً قانون جرایم رایانه ای را مطالعه کنند و نسبت به ارتباطات در فضای مجازی اطلاعات دقیقی داشته باشند، اظهار داشت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس های مردمی گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار