برای هفتمین بار پیاپی رخ داد؛
در دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، مجله ادبی فصل قلم و نشریه سیاسی اندیشه نو برای هفتمین بار پیاپی، صاحب رتبه برگزیده کشوری شدند.
کد خبر: ۵۶۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 17 February 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ در دومین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، مجله ادبی فصل قلم و نشریه سیاسی اندیشه نو برای هفتمین بار پیاپی، صاحب رتبه برگزیده کشوری شدند.


در این جشنواره، مجله ادبی فصل قلم با مدیرمسئولی یاسر بابایی حائز رتبه اول نشریات برگزیده ادبی کشور شد و نشریه سیاسی اندیشه نو با مدیرمسئولی رضا امین پور و سردبیری یاسر بابایی در بخش نشریات برگزیده سیاسی کشور رتبه دوم را کسب کرد.


مقاله ادبی یاسر بابایی با عنوان مرثیه‌ای برای حسرت و خون‌های ریخته، در بخش آثار برتر نیز توانست برگزیده‌شده و رتبه چهارم را کسب کند.


مجله ادبی فصل قلم در دهمین جشنواره سراسر نشریات دانشجویی کشور موسوم به تیتر10 نیز که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در شهریور سال 96 برگزار شد توانست رتبه اول نشریات ادبی دانشجویان کشور را به خود اختصاص دهد.


فصل قلم تنها مجله ادبی استان ایلام است که با رویکردی تازه سعی در به اشتراک گذاشتن تجربه‌های نوین ادبی دنیا با اهالی قلم استان ایلام و معرفی چهره‌های جدید ادبی به کشور داشت. این مجله با مدیرمسئولی یاسر بابایی، شاعر و نویسنده ایلامی با تأکید بر ادبیات داستانی استان ایلام سعی داشت که افق تازه‌ای رو به این هنر نوپا در استان بگشاید.


یاسر بابایی در سال 95 توانسته بود که رتبه سوم نشریات ادبی برتر کشور را در نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به دست آورد.


نشریه سیاسی اندیشه نو که ارگان مطبوعاتی تشکل سیاسی دانشجویی اندیشه نو واحد ایلام است نیز در دهمین جشنواره سراسر نشریات دانشجویی کشور موسوم به تیتر10 توانست رتبه دوم نشریات سیاسی برتر کشور را به دست آورد.

رضا امین پور، مدیرمسئول و دبیر تشکل اندیشه نو در سال 95 نیز توانست رتبه دوم نشریات سیاسی برتر کشور را در نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به دست آورد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار