استاندار ایلام گفت با بیان اینکه توانمندی، کارآیی و همراهی با برنامه های دولت از شاخص های انتخاب مدیران است، اظهار کرد: در صورت دارا بودن این شرایط، ایثارگران در اولویت انتصاب قرار دارند.
کد خبر: ۵۶۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 17 February 2018

قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر استان ایلام با بیان اینکه توانمندی، کارآیی و همراهی با برنامه های دولت از شاخص های انتخاب مدیران است، اظهار کرد: در صورت دارا بودن این شرایط، ایثارگران در اولویت انتصاب قرار دارند.


وی تاکید کرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان، نظام و کشور را برای سال های سال بیمه کرده اند و در نتیجه رشادت های آنان قدرت نظام بیشتر شده و طمع دشمنان برطرف شد بنابراین همه مدیون ایثارگران هستیم.


استاندار ایلام گفت: به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید شده است بازدید و سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران را در برنامه های کاری خود قرار دهند و گزارش عملکرد آنها در این خصوص تا پایان بهمن ماه جاری احصا خواهد شد.


سلیمانی دشتکی افزود: هر خاطره از ایثارگران دریای از ایثار و شهادت است و این ایثار و رشادت و دلاورمردی ها باید به صورت شفاهی و سینه به سینه و مکتوب به نسل های بعدی منتقل شود.


وی تاکید کرد: برگزاری کنگره بزرگ شهدا و سرداران شهید استان ایلام یکی از راه ها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده است که باید پیگیری شود.


استاندار ایلام با اشاره به معضل بیکاری در بین خانواده های شهدا و ایثارگران، گفت: نخبگان شاهد و ایثارگر باید با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در این استان برای حل این معضل راهکار بدهند و پروژه تعریف کنند.


سلیمانی دشتکی یادآور شد: تکیه به استخدام دولتی مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران را حل نمی کند بنابراین از نخبگان این حوزه انتظار می رود به صورت سازماندهی شده برای حل این مشکل تلاش کنند.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار گفت: 206 نخبه شاهد و ایثارگر در حوزه های مختلف در این استان شناسایی و ساماندهی شده است.


سلیمان رستمیان افزود: از این تعداد 127 نخبه مرد و 79 نخبه زن هستند که در میان آنها پزشک فوق تخصص، متخصص و عمومی، داروساز، دندانپزشک، هیات علمی و محقق و پژوهشگر وجود دارد.


وی یادآور شد: نخبگان شاهد و ایثارگر این استان 391 مقاله علمی در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده است و 765 مقاله نیز در مجلات کشور چاپ شده است.


وی تاکید کرد: نخبگان شاهد و ایثارگر در این استان دارای توان علمی و اجرایی بسیار بالایی هستند که باید در راه توسعه و پیشرفت این استان از آنها در بخش های مختلف بهره برداری شود.


استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
جناب استاندارپس این آدمها ی مسن باسابقه 30سال به بالا ومحافظه کاررودراستان کی منصوب کرده یعنی شمانقشی درانتصابشون نداری.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
با سلام اگه امکان دارد لطفا منتشر کنید دهلران مرکز استان باشه چون هم کشاورزی و نفت رتبه اول داره ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار