معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام از برپایی 50 نمایشگاه تخصصی پلیس با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 15 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، فرزاد یاسمی ظهر امروز در همایش رابطه سازمان‌های دولتی و نیروی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: با هدف افزایش مشارکت پذیری مردم همایش رابطه سازمان‌های دولتی و نیروی انتظامی استان امروز برگزار شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: در این همایش در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت‌های مردمی، استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها برای تبادل تجربیات نیروی انتظامی و ارگان‌های دولتی و استفاده از فضای مجازی و آموزش‌های خانواده‌ها در مدارس بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: در طول سال جاری ۳۸۵ کلاس آموزشی را برگزار کردیم، ۵۰ نمایشگاه تخصصی را در ادارات و ارگان‌های مختلف و در مراکز آموزشی متنوع را برگزار کرده و در حدود ۵۰۰۰ دقیقه تیزر، زیرنویس و کلیپ‌های آموزشی را از طریق صدا و سیمای استان را برای مردم به نمایش گذاشته‌ایم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: همچنین در این همایش از رابطین برتر از سازمان‌های دولتی که بیشترین همکاری را با نیروی انتظامی استان ایلام داشتند تقدیر شد.

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار