مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان گفت: امسال چهار میلیارد و 940 میلیون ریال اعتبار برای ایجاد 95 کلاس هوشمند به منظور افزایش کیفیت آموزش در این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۵۶۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 14 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا پناهی اظهار کرد: این اعتبارات با مشارکت خیرین، مدیران مدارس و اداره آموزش و پرورش شهرستان ایوان و برای ایجاد 95 کلاس هوشمند پایه های پنج و ششم ابتدایی تامین شده است.

وی افزود: هوشمند سازی کلاس های آموزشی در شهر ایوان و زرنه اجرا شده و در تلاشیم این طرح در تمامی مدارس این شهرستان اجرا شود.

پناهی یادآور شد: در دهه فجر امسال نیز سه واحد آموزشی در روستاهای گاوسوار، لینجاب و حاجی حاضر با مشارکت خیرین مدرسه ساز و بانک انصار با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی در هر سه مقطع تحصیلی ایوان صد در صدی است، گفت: از دیگر اقدامات آموزش و پرورش این شهرستان تجهیز سالن اجتماعات امور تربیتی، عمران اردوگاه شهدا هفتم تیر، توزیع تجهیزات آموزشی بین مدارس، ایزوبام مدارس و آسفالت حیاط 2 واحد آموزشی است.

وی افزود: همچنین اعزام بیش از 580 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه به اردوی راهیان نور، کسب رتبه های برتر در حوزه پروژه مهر، هدایت تحصیلی دانش آموزان به سمت رشته های فنی و کارو دانش، اجرای طرح المپیاد ورزشی در تمامی مدارس شهرستان، طرح آهن یاری و ویتامین دی در تمامی مدارس دخترانه متوسطه اول و دوم و برگزاری جشنواره های الگوهای برتر تدریس و کسب مقام سوم جشنواره الگوی برتر تدریس کشوری درس فیزیک اجرا شده است.

پناهی یادآور شد: 13 میلیارد ریال نیز از محل تملک دارایی ها و 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی جذب این شهرستان شده است.

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار