شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به پاس حضور معنادار و سرشار از بصیرت اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیانیه تقدیر و تشکر صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 12 February 2018

  به گزارش تابناک ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضور حماسه‌ساز و انقلابی اقشار مختلف مردم استان مرزدار و غیور ایلام در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که در واقع آوردگاه دفاع از حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب شده ، نمایش معناداری از اعتقاد راسخ ملت نسبت به آرمان‌های ارزشمند و حیات بخش انقلاب اسلامی را به جهانیان نمایاند .

این حضور گسترده و آگاهانه تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» بوده و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در طلیعه‌ چهلمین بهار آزادی را رقم زد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک ورود به چهلمین سالگرد میلاد انقلاب شکوهمند اسلامی و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه برخورداری پشتوانه مردمی این نظام الهی و وجود نعمت ولایت فقیه بعنوان رکن رکین انقلاب ، از افتخارآفرینی کم نظیر امت مرزدار و همیشه در صحنه ایلام و در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22بهمن 1396 تقدیر و تشکر نموده و خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک می‌گوید .

همچنین بر خود لازم می‌دانیم از همراهی و همگامی مسئولان دلسوز و انقلابی استان ، اصحاب تأثیر گذار رسانه و مطبوعات ، عکاسان ، خبرنگاران ، اهل قلم و تلاشهای چشمگیر صدا و سیمای مرکز ایلام در جهت انعکاس مطلوب حماسه سازی مردم قهرمان و بصیر استان نیز قدردانی کرده ، عزت روزافزون ایران اسلامی را آرزومندیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار