آیا در روزی که قراراست ،مسولین در بین مردم حضور یافته ،به حرف دل آنها گوش فرا دهند ،پاسخگوی مطالبات مردم باشند ،اما مدیر دودستگاه اجرایی دربرنامه خاص آنها حضور نیابد ، استاندارشان هم این چنین به مردم بی محلی کند ،انتظاری غیر از دلسردی وناامیدی مردم از مسئولین باید داشت ؟
کد خبر: ۵۶۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 11 February 2018

تابناک ایلام؛؛امروز مردم استان ایلام همدوش وهمراه با سایر هموطنانشان ،علیرغم تمامی مشکلات وگله مندیهایی که دارند ،در جشن سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند .انقلابی که برایشان عزت وبزرگی به ارمغان آورد وقرار بود فاصله بین مردم ومسئولینشان را به حداقل ممکن برساند .

این روزها به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی وبه میمنت این ایام فرخنده ،حضور مسئولین دررده های مختلف را بمنظور افتتاح ویا کلنگ زنی طرح های خدماتی وصنعتی ورفاهی در جای جای این سرزمین شاهدیم .هر اقدامی که دراین مملکت انجام می پذیرد ،خواه افتتاح یک طرح باشد ،خواه کلنگ زنی یک پروژه وخواه ارایه گزارش توسط مسئولین ،صرفا برای یک هدف است ،"تبیین دستاوردهای نظام در تمام ابعاد، آن هم در راستای جلب رضایتمندی مردم "!

اما امروز اتفاق نامناسبی در روستای هفت چشمه شهرستان ایلام ،آن هم در روز پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که نه تنها با اصول واهداف انقلاب در تضاد وتباین است ،بلکه  اصلا در شان و جایگاه مردمی نبود که بارها وبارها توسط مسئولین کشور " ولینعمت " این نظام خطاب شده ومی شوند.

وقتی که مسئولین ما در شعارهایشان ،خود را وامدار مردم می دانند،وقتی قرار است تمامی کارها واعمالشان برای جلب رضایتمندی ولینعمتانشان باشد ،بی توجهی به شان وجایگاه و کرامت مردم و خدایی نخواسته بی احترامی به آنان ،چیزی جز تعارض ،مغایرت رفتاربا شعار و خلاصه عدم صداقت معنا نخواهد شد.

درست در روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم یک روستا به شکرانه این روز ،ساعت ها چشم به راه  مسئولین استانی نشسته اند ،اما مدیران مرتبط بدلایل نامعلومی از حضور در بین مردم خودداری می کنند وبدتر اینکه استاندار این استان که عنوان نماینده عالی دولت را با خود به یدک می کشد ،در محل تجمع مردم حضور می یابد ،اما بدون اینکه از خودرو پیاده شود محل را ترک می کنند.

آیا در روزی که قراراست ،مسئولین در بین مردم حضور یافته ،به حرف دل آنها گوش فرا دهند ،پاسخگوی مطالباتشان باشند ،اما مدیر دودستگاه اجرایی دربرنامه خاص آنها حضور نیابد ، استاندارشان هم این چنین به مردم بی محلی کند ،انتظاری غیر از دلسردی وناامیدی مردم از مسئولین باید داشت ؟

اگرچه موضوع بی توجهی فرماندار شهرستان ایلام ومدیرکل جهاد کشاورزی استان به عدم حضورشان باید بصورت جداگانه مورد بررسی ونقد قرار گیرد ،اما اینکه جناب آقای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در محل تجمع مردم حضور یافته وزحمت باز کردن درب خودرو وپیاده شده ازآن را به خود نمی دهد ،وقتی جمع به این بزرگی اصلا به چشم استاندار نمی آیند ،موضوعی است که باید جناب آقای استاندار به صراحت وشفافیت برای آن پاسخی داشته باشند.

جناب آقای استاندار !شما که زحمت حضور رابه خود دادید ،کاش زحمت باز کردن درب خودرو را هم به خود می دادید تا اینگونه سیلی از گلایه را متوجه خود نمی کردید! جناب آقای استاندار اینان که امروز زحمت حضور دربین آنان را به خود ندادیدمردمی از جنس صداقت وپاکی وساگی اند که علیرغم تنگناها ومشکلات بیشمار ،فقط حضور مقام ارشد استان دربین خودشان را مطالبه کردند ،اما شما پاسخگوی خوبی به  این مطالبه نبودید!

عذر بدتر از گناه اینکه گفتگو با یکی از رسانه ها عنوان داشته اید ؛چون طرح آماده برای کلنگ زنی نبود از ماشین پیاده نشدم .اولا مگر می شود یک طرح قبل از بررسی ورفع مشکلات در لیست افتتاح قرار گیرد؟! دوما در صورت قبول این بهانه ،به هرحال شما که آمده بودید! اگر این مشکل رامستقیم به مردم می گفتید بهتر بود یا اینکه بعدا از طریق رسانه توجیه نمایید !؟باور بفرمایید رفتار امروزتان اصلا قابل توجیه نیست!باور بفرمایید همین رفتارها و تکذیبیه وبیانیه های عاری از حقیقت و رو راست نبودن با مردم  ،بی اعتمادی آنان به مسئولین رارقم زده است !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار