امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در شهرستان هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 11 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، در این مراسم امام جمعه ، فرماندار ، روحانیون ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین ، کارکنان ادارات ، بسیجیان ، دانشجویان ، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

براساس این گزارش ،این مراسم راس ساعت 10صبح شروع و از محل میدان آزادی تا درب مسجد حضرت آیت‌الله حجتی (ره) ادامه یافت.

 شرکت کنندگان در این حماسه بزرگ انقلابی با سردادن شعارهایی ضد استکبار جهانی بار دیگر با آرمانهای امام (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام جعفری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بعنوان سخنران این مراسم طی سخنانی به تشریح جایگاه امروز کشور در عرصه‌های بین المللی پرداخت و اظهار داشت : از مهمترین علل خصومت استکبار با جمهوری اسلامی ایران ارتقا موقعیت سیاسی ، اقتصادی ، نظامی وعلمی کشور در عرصه‌های جهانی است .

 حجت الاسلام جعفری بیان کرد : در زمینه های مختلف سیاسی ، نظامی و علمی در جهان به توفیقات بزرگی دست یافته ایم و این جایگاه ارزشمند یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه وجود 3 عامل : رهبری بی‌نظیر ولایت مطلقه فقیه ، حضور با تعصب و با معنای مردم در همه صحنه ها و وجود نظامی مبتنی بر تفکرات و اندیشه های اسلامی ناب را از مهمترین دلایل توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین الملل برشمرد.

 به آتش کشیدن نماد اسرائیل و پرچم آمریکا و اسرائیل و قرائت قطعنامه پایان بخش این راهپیمایی بزرگ و حماسی در شهرستان هرسین بود

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار