معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز در شهرستان به ۷۰ درصد رسیده است، گفت: با افتتاح طرح های آبرسانی به روستاهای شهرستان هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ خانوار از آب شرب سالم بهره مند شدند.
کد خبر: ۵۶۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 10 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری امروز در حاشیه افتتاح طرح های شهرستان دهلران به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: شهرستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در بخش کشاورزی، نفت و گاز است و با توسعه این ظرفیت ها می توان شاهد توسعه کل استان بود.

وی گفت: امروز طرح های مهمی  در شهرستان در حوزه گازرسانی، آبرسانی و...در شهرستان افتتاح شد که نوید آینده ای درخشان برای شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گاز در شهرستان به ۷۰ درصد رسیده است، گفت: با افتتاح طرح های آبرسانی به روستاهای شهرستان هم اکنون یک هزار و ۵۰۰ خانوار از آب شرب سالم بهره مند شدند.

نوذری تصریح کرد: طرح های مهمی در شهرستان دهلران در حال اجراست که در آینده می تواند برای استان زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم کند.

شایان ذکر است ،ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دهلران ،بهره برداری از مجتمع آبرسانی به روستایی های سعادت دانشگر و عین السوله دهلران با احداث خط انتقال۱۸کیلومترو احداث یک باب مخزن یعنی به حجم ۳۰۰مترمکعب با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰۰میلیون ریال،افتتاح طرح مجمع گردشگری ساحلی دریاچه سد شهدای محرم (دویرج)با شتغالزایی ۲۶ نفر با سرمایه گذاری ۳۴۵۰۰میلیون ریال در ۳سه بازیا حضور معاون استانداری ایلام در جریان سفر معاون سیاسی استاندار به شهرستان دهلران انجام شد ./م

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار