در دهمین روز از دهه فجر؛
با حضور معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام بهره برداری از طرح گازرسانی به 32 روستای شهرستان دهلران در بخش موسیان با هزینه ای بالغ بر 42 میلیارد و 710 میلیون ریال انجام شد.
کد خبر: ۵۶۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 10 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام،سید حسینعلی موسوی افزود: با اجرای این طرح 10 هزار خانوار روستایی در این بخش با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر جمعیت از نعمت گاز خانگی برخوردار شدند.

وی آبرسانی به روستاهای سادات دانشگر و عین صوله را از دیگر پروژه ها ذکر کرد و یادآور شد: برای این پروژه ها نیز 20 میلیارد ریال هزینه شده است که 800 خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

فرماندار دهلران به کلنگ زنی دهکده گردشگری دویرج اشاره و اضافه کرد: این طرح نیز با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال عملیاتی می شود.

موسوی تاکید کرد: برای بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها در مجموع اعتباری بالغ بر 92 میلیارد و 710 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بکار گرفته شد.

وی افزود: همزمان با دهه فجر 50 پروژه در شهرستان دهلران با اعتبار 6 هزار و 260 میلیارد ریال هزینه می شود که مهمترین این پروژه ها طرح احیای 37 هزار هکتاری عین خوش ، فکه با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال بود که با حضور معاون رئیس جمهور بهره برداری شد.

موسوی ادامه داد: پروژه های دهه فجر در این شهرستان منجر به اشتغالزایی برای 2 هزار نفر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به شهرستان دهلران با حضور در گلزار شهدای گمنام دهلران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و دیدار با خانواده شهدا و بازدید از مرز چیلات از دیگر برنامه های محمد نوذری به دهلران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار