نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:برای اتصال استان به خط ریلی ردیفی در میان ردیف های بودجه حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است
کد خبر: ۵۶۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 10 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سلام امینی امینی بیان داشت: بحث احداث راه آهن استان ایلام در شورای اقتصاد مورد بررسی قرار گرفته و این شورا تا ۸۵ درصد موافق استفاده از منابع فاینانس برای اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: در بحث توسعه چاه های نفتی آذر و چنگوله چند شرکت خارجی اعلام آمادگی کرده اند و در مرحله امضا قرارداد هستند.

نماینده ایلام در مجلس اظهار داشت: در بحث توسعه چاه های گاز تنگ بیجار کارگروه های تشکیل شد و با اختصاص اعتبار حفاری این شروع شده است.

امینی افزود: سه درصد از منابع درآمدهای نفتی به استان های نفت خیز اختصاص می یابد.

وی گفت:  اظهار داشت: نزدیک به ۲۷ الی ۲۸ درصد از بودجه ۹۷ متکی به نفت و مابقی مالیات و عوارض است.

وی گفت: امسال ۳۲ درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه سه درصد از منابع درآمدهای نفتی به استان های نفت خیز اختصاص می یابد، گفت: در بحث اعتبارهای استانی ۴۵۰ میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق پیش بینی شده بود که درصدد هستیم این رقم به ۵۵۰ میلیارد تومان برسد.

امینی بیان داشت: در افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه ۹۷  پیش بینی می شود که افزایش قیمتی صورت نگیرد.

وی گفت: بنزین به عنوان یک شاخص اصلی اگر اضافه قیمت داشته باشد بر باقی قیمت های نیز تاثیر می گذارد.

امینی با اشاره به اینکه در بحث افزایش حقوق کارکنان رسمی و مشاغل سخت در کمیسیون تلفیق بحث هایی صورت گرفته است ، گفت: در بودجه ۹۷ برای ایثارگران و آزادگان ردیف بودجه در نظر گرفته شده است.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار