روز گذشته خبری در فضای مجازی و رسانه ای استان مبنی بر عدم پا گذاشتن فرماندار سیروان بر روی پرچم آمریکا واسراییل منتشر شد. انتشار این خبر واکنش های مختلفی را در بین فعالین شبکه های اجتماعی و رسانه ای استان بدنبال داشت .
کد خبر: ۵۶۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 08 February 2018

روز گذشته خبری در فضای مجازی و رسانه ای استان مبنی بر عدم پا گذاشتن فرماندار سیروان بر روی پرچم آمریکا واسراییل منتشر شد. انتشار این خبر واکنش های مختلفی را در بین فعالین شبکه های اجتماعی و رسانه ای استان بدنبال داشت .

به گزارش تابناک ایلام؛فرمانداری سیروان با ارسال بیانیه ای به دفتر این رسانه خواستار انتشار آن شده است .صرفنظر از درستی یا نادرستی ،صحت یا عدم صحت این خبر و یا هر گونه اظهار نظر در خصوص این موضوع ،حسب رسالت رسانه ای آن هم درراستای افزایش همدلی ووحدت دربین مسئولین سیاسی و اجرایی وهمچنین دستگاههای حاکمیتی و دولتی سطح استان عین بیانیه بشرح ذیل منتشر می گردد:

بیانیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان به جوسازی رسانه ای اخیر
با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و ضمن دعوت از مردم ولایت مدار و انقلابی استان ایلام خصوصا مردم غیور شهرستان سیروان برای حضور حماسی و شکوهمند در بزرگداشت چهلمين سالگرد انقلاب شكوهمند اسلامي ايران در 22 بهمن امسال، به استحضار مردم شریف استان ایلام میرساند،بدنبال افتتاحیه نمایشگاه انقلاب اسلامی در شهرستان سیروان ودر موسم اتحاد و انسجام و همدلی آحاد مردم عزیز متاسفانه رسانه ای با جوسازی بدور از اخلاق حرفه ای و در مطلبی سراسر کذب، سعی در خدشه وارد کردن به این نشاط عمومی آن هم در ایام جشن تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی نمود. فرماندار شهرستان سیروان با اعتقاد راسخ به آرمان های انقلاب اسلامی ، امام راحل و مقام معظم رهبری خود را سرباز این نظام مقدس می داند و رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی اسرائیل را به رسمیت نشناخته و مراتب نفرت و انزجار خود را نسبت به سلطه گران جهانی و در راس آن آمریکا را اعلام مي دارد. در حالی که ابلهان کاخ سفید و در رأس آن ترامپ دیوانه با اقدامات و دستاوردهای این نظام و خاصه اقدامات دولت تدبیر و امید در اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی آشکار دارند، دادن اتهام واهی به فرماندار سخت کوش و انقلابی این دولت را اقدامی غیر اسلامی و غیر اخلاقی می داند.انشاالله که همه ما در راستای حفظ وحدت و یکپارچگی و قدم برداشتن در راستای اهداف عالیه نظام با پشتیبانی از رهنمودهای مقام معظم رهبری کوشا و پر تلاش باشیم.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیروان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
حالا بالاخره که یعنی چی ؟ یعنی پا گذاشته یا نه ،؟؟؟،،اتهام واهی به چه معنا است،،ا؟؟؟؟گر پا گذاشته باشه ..و آن رسانه از هر جناح و منتسب به هر نهاد اتهام زدند که پا نگذاشته رو پرچم ،حرف ایشان درست و دقیق ولی اگر هم پا نگذاشته باشه رو پرچم و خواسته حرکتی مانند دکتر زیباکلام انجام داده باشند ،،چرا از منطق این کار و اینکه پرچم نماد ملت هاست و دارای تقدس نمادین است ،دفاع نکرده اند و اینکه حتی بدون پا گذاشتن بر روی پرچم و یا آتش زدن آن می‌توان مدافع آرمانهای انقلاب و اسلام و کشور هم بود ؟؟؟؟چرا با درست کنندگان چنین برنامه های و کشیدن پرچم روی زمین و .....هیچ برخوردی نمی‌شود و‌اصولا آیا تاکنون دیده و شنیده اید که آمریکا و اسرائیلی که ما ۳۹ ساله پرچم شأن را در هر مراسمی آتیش می‌زنیم و انواع اهانت ها و مرگ ها و ....را روا میداریم ،یکبار مقابله به مثل کرده باشند و با پرچم ما چنین کارهایی کرده باشند ؟؟؟!!! تابناک جان ببینم این رو منتشر میکنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار