رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: بودجه پروژه های عمرانی استان ۱۱۰ میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق اضافه شده و از ۴۵۰ میلیارد تومان به ۵۶۰ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۵۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 03 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده اظهار داشت: بودجه پروژه های عمرانی استان ۱۱۰ میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق اضافه شده و از ۴۵۰ میلیارد تومان به ۵۶۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: این رقم خود نشان از رشد بالای ۲۰ درصدی اعتبارات استان نسبت به سال گذشته دارد به رغم اینکه کل بودجه عمرانی کشور رقم کاهشی داشت اما بودجه عمرانی استان افزایش پیدا کرد.

عضو کمیسیون تلفیق، از رایزنی ها و تلاش نمایندگان استان برای گنجاندن برخی طرح های راهسازی در ردیف بودجه ملی نیز افزود: در نقاطی از محورهای مواصلاتی استان از جمله محور لومار به بدره، مورموری به دهلران و نیز محور میمه به آبدانان در ردیف ملی قرار پیدا کردند و مبلغ قابل توجهی در خصوص بهسازی این محورها در بودجه سال ۹۷ دیده شده است.

کاظم زاده تصریح کرد: همچنین اختصاص ۸ میلیارد تومان اعتبار جهت اتصال استان به خط ریلی کشور، دوبرابر شدن اعتبارات تونل کبیر کوه و سد سیمره، تامین اعتبار آبرسانی به شهر ملکشاهی و روستاهای مسیر و نیز ادامه پرداخت یارانه به روستائیان و شهرهای کوچک در لایحه بودجه ۹۷ استان آمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار