این ماهها تا دلتان بخواهد از حاشیه های منطقه ویژه اقتصادی مهران خبر منشتر شده است . حاشیه هایی که نوعا به دست مدیرانی ساخته می شوند که به محض رسیدن به پشت میز مدیریت تولید آن را آغاز می کنند.
کد خبر: ۵۵۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 27 January 2018

این ماهها تا دلتان بخواهد از حاشیه های منطقه ویژه اقتصادی مهران خبر منشتر شده است . حاشیه هایی که نوعا به دست مدیرانی ساخته می شوند که به محض رسیدن به پشت میز مدیریت تولید آن را آغاز می کنند.

به گزارش تابناک ایلام ،امروز دومین تغییرات در سطح مدیریت منطقه ویژه اقتصادی مهران اجرایی شد. با پیشنهاد منصور پور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان ایلام بعنوان سهامدار اصلی منطقه ویژه اقتصادی مهران ،منت محمدی بعنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب و از زحمات کمتر از سه ماهه خسروی پور نیز قدردانی به عمل آمد.

سالها از تاسیس منطقه ویژه اقتصادی مهران می گذرد ،منطقه ای به نام مهران اما تنها کار مفید آن تاکنون حراج اراضی این شهرستان بوده است وبس .گذشته از این هر گاه مدیری به پشت میز مدیریت آن تکیه زده است به جای اینکه به فکر نوآوری درراستای تحقق اهداف این شرکت باشد تمام هم وغم خود ر ابرای چسبیدن به صندلی مدیریت و نهایتا حاشیه سازی های عجیب وغریب مصروف نموده است.

همین یکی دوماه پیش بود که استاندار ایلام پایان کار طاوس نژاد را اعلام کرد وبا این اتفاق حاشیه های از قبیل ممانعت از ورود سرپرست تعیین شده وعدم تحویل مایملک شرکت تا ورود نیروی انتظامی ودادستانی برای حل وفصل این موضوع رقم خورد . با روی کار آمدن سرپرست جوان این شرکت که عمر کوتاه مدیریت خود را صرف سیاهه نمودن طرح هایی نظیر راه اندازی شعب خارجی منطقه ویژه و دعوت از شرکتهای بزرگ خارجی برای سرمایه گذاری در منطقه ای نمود که هیچ چیز آن معلوم نیست!

اما امروز که مراسم تودیع ومعارفه مدیر جدید این منطقه در دفتر منطقه ویژه صورت گرفت اینبار باز هم حاشیه هایی توسط مدیر تودیع شده ایجاد شد که نشان از  چسبناک بودن بیش از انداز ه صندلی مدیریت این منطقه دارد.زیرا هربار این حاشیه ها از سوی مدیری ساخته می شود که قرار است صندلی مدیریت را تحویل دهند .پیشنهاد می شود که مدیر جدید صندلی فعلی را تعویض نمایند تا چسبناکی آن در آینده نه چندان دور تکرار کننده اتفاقات و حاشیه های اخیر نباشد.

اما حاشیه های مراسم امروز :

*مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها به اتفاق اعضای هیات مدیره درپشت درب منطقه ویژه در انتظار حضور مدیر پیشین (خسروی پور ) نشستند اما هر بار به دلایلی وقت کشی نمود به این امید که شاید مراسم برگزار نشود و ورق برگردد!

*پس از معطل نمودن مدیران در حالی خسروی پور در جلسه حضور یافت که بارها قصد ترک جلسه را داشتند که هربار با تذکر منصورپور مواجهه شد تا جایی که به ایشان گفت ؛چند لحظه سرجایتان بنشیند ،بچه که نیستید، شما مدیر هستید وما مهمان شما !

*خسروی پور لحظات پایانی عمر مدیریت خود را فرصتی مغتنم دانست تا با توجیه طرح های نوشته شده ،استاندار و اعضا را مجاب به ماندن خود بر صندلی مدیریت  برای چند ماه دیگر نماید ،اما این موضووع کارساز نیافتاد و آقای استاندار گفت توضیح دهید که در عمل چکار کرده اید! 

*نهایتا اینکه مدیر پیشین قبل از تودیع ،زهرش را بر روی کارکنان بخت برگشته منطقه ویژه ریخته و درآستانه پایان سال با ارسال نامه ای به سازمان تامین اجتماعی پایان کار این جمع را اعلام نموده است.

بدین ترتیب سومین مدیر منطقه وبژه اقتصادی مهران در یکسال اخیر به منت محمدی شهردار پیشین ایلام رسید که هیچ پیشینه ای در خصوص فعالیتهای صنعتی و اقتصادی ندارند .باید منتظر ماند ودید که آیا محمدی می تواند از توان لابیگری و چانه زنی خود در راستای فعال نمودن این بنگاه اقتصادی بهره گیری نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار