امام‌جمعه موقت لامرد:خروج نیروگاه 930 مگاواتی لامرد خسارت بزرگی است، خاطرنشان کرد: نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بداند که ما بد او را نمی‌خواهیم، بلکه خوبی و بهتر شدن روزبه‌روز او را می‌خواهم، اما قطعاً این روال نه به صلاح شما و نه مردم است و باید این موضوعات به‌صورت جدی پیگیری شود.
کد خبر: ۵۵۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 27 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام سید ابوالحسن علوی در خطبه‌های نمازجمعه شهر لامرد با اشاره به مطرح‌شدن تغییر زودهنگام اسداللهی فرماندار لامرد تصریح کرد: یک اتفاقاتی قرار است در منطقه بیافتد که خوشایند نیست و در این زمینه نصیحت کردن و توجه دادن به وزارت کشور و استانداری فارس وظیفه تک‌تک مردم است.

وی ادامه داد: مگر می‌شود فرمانداری که هنوز سه ماه نیست بر صندلی مسؤولیت نشسته است، کسی دیگری جایگزین وی شود؟

امام‌جمعه موقت لامرد خاطرنشان کرد: وزیر کشور را به تدین می‌شناسم و تدین این است که در همه امور نظر و دقت کافی انجام شود، زیرا در یک شهر کوچک که هنوز درراه توسعه است نباید فرمانداری بیاید و در زمانی کوتاه برود.

علوی با بیان اینکه هیچ بهانه ای در این زمینه پذیرفته نیست، افزود: این مردم کار می‌خواهند و انتظاراتشان نیز کاملاً به‌حق است.

وی خطاب به استاندار فارس متذکر شد: جناب استاندار چه‌کار می‌کنید؟! دقت کنید، این آمدن و رفتن‌های زودبه‌زود شهرستان را دچار وقفه می‌کند.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار باید ملاک‌ها، توانمندی‌ها و سابقه افراد در نظر گرفته شود، ابراز داشت: من به آقای اسداللهی فرماندار لامرد بدلیل از دست دادن فرزندشان تسلیت می‌گویم، غم بزرگی بود اما گمان نمی‌کنم غم‌ها مانع کار برای مردم بشود و مطمئن هستم که این بزرگوار نیز این‌چنین مدنظرشان است.

وی ادامه داد: بارها از مسوولان خواستم که در تریبون نمازجمعه جواب سؤالات مردم را بدهند و موضوعاتی که در واقع مبهم است را روشن کنند، زیرا درد باید درمان شود و نباید سرمان را پایین بیندازیم.

علوی خاطرنشان کرد: مردم نامحرم نیستند و همه ما خدمتگزار مردم هستیم، باید خدمتگزار به موکلش توضیح دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به مسوولان اظهار کرد: آب‌رفته را به جوی بازگردانید و این راهش نیست.

امام‌جمعه موقت لامرد در بخش دیگری از سخنان خود، از متوقف شدن پروژه عظیم نیروگاه 930 مگاواتی شهرستان لامرد نیز به شدت انتقاد کرد و گفت: مسوولانی از بالا آمده‌اند و گفته اند احتیاجی نیست این نیروگاه احداث شود!

علوی با تاکید بر اینکه خروج نیروگاه 930 مگاواتی لامرد خسارت بزرگی است، خاطرنشان کرد: نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بداند که ما بد او را نمی‌خواهیم، بلکه خوبی و بهتر شدن روزبه‌روز او را می‌خواهم، اما قطعاً این روال نه به صلاح شما و نه مردم است و باید این موضوعات به‌صورت جدی پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار