مدیرکل سازمان زندان های استان ایلام؛
مدیرکل سازمان زندان های استان ایلام گفت: .سازمان زندان ها و نیروی انتظامی دارای طرح های مشترکی در راستای برقرار نظم و امنت بوده و همواره حمایت نیروی انتظامی در حوزه های مختلف می تواند در پیشبرد اهداف مثمر ثمر باشد.
کد خبر: ۵۵۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 25 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالحمید کشوری امروز در نشست با فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: سازمان زندان ها و نیروی انتظامی دارای طرح های مشترکی در راستای برقرار نظم و امنیت بوده و همواره حمایت نیروی انتظامی در حوزه های مختلف می تواند در پیشبرد اهداف مثمر ثمر باشد.

وی افزود: یکی از محوری ترین موضوعات ایجاد بازداشتگاه های انتظامی در سطح استان بوده که سازمان زندان ها در این رابطه آمادگی انتقال تجارب و آموزش مسئولان بازداشتگاه ها را دارد.

سازمان زندان ها نقش حساسی در اصلاح مجرمین دارند

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در این نشست گفت: سازمان زندان ها نقش حساس و پراهمیتی در راستای برقراری نظم و امنیت و اصلاح مجرمین با انجام اقدامات تأمینی و تربیتی در جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه با همدلی و مشارکت کلیه دستگاه ها و مردم می توان در راستای نظم و امنیت جامعه گام برداشت ،گفت:سازمان زندانها از ظرفیت های بسیار بالایی در راستای تحقق رعایت حقوق شهروندی برخوردار است.

سردار یاری در پایان بیان داشت:نیروی انتظامی در راستای آیین نامه ایجاد بازداشتگاه های انتظامی و حقوق شهروندی اقدام به احداث بازداشتگاههای انتظامی نموده که تمامی تجهیزات لازم و ضروری در آنها مهیا شده است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار