معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: استان های مختلف کشور ظرفیت های خاص خود را دارد در این میان استان ایلام در حوزه های مختلف از استعداد های کم نظیری برخوردار است بخش آب و خاک ، کشاورزی و حوزه انرژی از مزیت های نسبی استان است.
کد خبر: ۵۵۶۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 23 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی  در جلسه اعضای کارگروه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رسیدن به اهداف بلند اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب امکان پذیر است ولی تحقق آن مستلزم رعایت اصول و قواعد خاص است.

وی افزود: یکی از اصول اساسی در رسیدن به این مهم هماهنگی بین بخشی میان دستگاه های اجرایی است، اگر هر کدام از این دستگاه ها در جریان رسیدن به این قواعد ساز خود را زده و خلاف اهداف بلند آن عمل کنند منجر به بروز مشکل خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: در شرایطی که کشورمان از سوی قدرت های سلطه گر در شرایط تحریم قرار دارد باید روز به روز قدرت داخلی را افزایش دهیم و از وابستگی به تجهیزات و کالاهای خارجی بکاهیم.

درویشی یادآور شد: استان های مختلف کشور ظرفیت های خاص خود را دارد در این میان استان ایلام در حوزه های مختلف از استعداد های کم نظیری برخوردار است بخش آب و خاک ، کشاورزی و حوزه انرژی از مزیت های نسبی استان است.

وی ادامه داد: کارهای انجام شده بسیاری در طول سالهای گذشته صورت گرفته ولی راه های نرفته بسیاری وجود دارد باید بتوانیم سرمایه های داخلی و خارجی را برای مشارکت در پروژه های زیربنایی استان به‌کارگیری کنیم.

معاون استاندار ایلام گفت: برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی کاستن فرایندهای دست و پا گیر توسط دستگاه‌ها در رسیدن به این امر بسیار تعیین کننده است.

در پایان این جلسه با حضور اعضا مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی بررسی و راهکارهای رفع آن اتخاذ شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار