شنیده ها حاکیست:
گرچه تاکنون تغییر مدیرکل بهزیستی استان اجرایی نشده ،اما این روزها خبر این تغییر جدی به فرهاد قیصربیگی نیز رسیده و این روزها اتاق کار خود را ترک خواهد کرد ،نکته جالب اینکه مدیرکل در آستانه تغییر بهزیستی استان تلاشهای عجیبی را برای تعیین جایگزین خود آغاز نموده که قدری با فرآیندهای طبیعی تغییر مدیران در تضاد وتباین است.
کد خبر: ۵۵۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 22 January 2018

تابناک ایلام::این روزها خبر های ضد ونقیض فراوانی در خصوص تغییر مدیران دستگاههای اجرایی استان در بین شبکه های مجازی و رسانه ای استان منتشر می شود . خبرهایی که برخی از آنها به حقیقت پیوسته وبرخی نیز به محاق رفته و کماکان در حد گمانه زنی ها باقی مانده اند.

مدتها پیش خبری از طریق همین رسانه (لینک )در خصوص تغییر برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان منتشر و بیشتر آنها جنبه عینی به خود گرفت . تعیین مدیران دانشگاه علوم پزشکی ،معاون اقتصادی استاندار،معاون عمرانی و مدیر کل بهزیستی از این دست بودند.

گرچه تاکنون تغییر مدیرکل بهزیستی استان اجرایی نشده ،اما این روزها خبر این تغییر جدی به فرهاد قیصربیگی نیز رسیده  و این روزها اتاق کار خود را ترک خواهد کرد ،اما نکته جالب اینکه مدیرکل در آستانه تغییرِ بهزیستی استان، تلاشهای عجیبی را برای تعیین جایگزین خود آغاز نموده که قدری با فرآیندهای طبیعی تغییر مدیران در تضاد وتباین است.

براساس شنیدها ،فرهاد قیصربیگی با اطلاع از تغییر جایگاهش ،این روزها رایزنی ها فشرده ای رابا مدیران ارشد بهزیستی کشور آغاز نموده تا شاید بتواند پس از رفتنش،معاون فعلی خود را بر روی صندلی مدیریتی اش بنشاند.اگرچه لابیگری برای انتخاب مدیران و واگذاری مناصب به امری مرسوم مبدل شده است ،اما اینکه چرا مدیرکل بهزیستی در تلاش است به صورت چراغ خاموش راهبرد جدیدش را عملیاتی نماید موضوعیست که تحلیل وبررسی آن را به آینده موکول خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
مدیر حق دارد که نگران باشد چرا که هروقت فردی خارج ازتشکیلات سازمان سکان این کشتی را گرفته بجای اینکه آنرا به ساحل برساند بطرف گردابها و غرق شدن هدایت کرده،مدیر کل بی تردید دلسوز بهزیستی و جامع هدف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
آقای قیصربیگی به شخصه بد نیستند متاسفانه تعدادی از مشاورین واطرافیان وی شایستگی اون جایگاه رو ندارندهمین امر باعثنارضایتی وعقب رفت بهزیستی شده است .انشاالله فرد جایگزین لایق وبا برنامه برای رفع مشکلات باشد نه صرفا مطابق میل باند یاجناح.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
انشاالله که واقعیت داشته باشد،98درصد کارکنان از سیستم مدیریت فعلی بسیارناراضی هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
خدا نکنه دکتر موسوی بره نمردیم یه ادم باسواد مدیر بهزیستی فارس شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار