معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام یکسان بودن تمام مردم در برخورداری از حقوق شهروندی را محور اصلی قانون گرایی در جامعه دانست و گفت: قانون، ملاک حفظ امنیت در جامعه و محور مجازات برای مجرمان است.
کد خبر: ۵۵۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 22 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ فرزاد یاسمی در دیدار با معاون سیمای مرکز استان ایلام گفت: تحقق سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه مستلزم تعامل بین سازمان ها و ارگان ها است که با وجود امنیت پایدار بوجود می آید.

وی افزود: پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی در جامعه تنها توسط یک نهاد و سازمان خاص امکان پذیر نیست و برقرای سلامت اجتماعی در جامعه بیش از هر چیز مستلزم تعامل بین سازمان ها و ادارات دولتی و نهادهای غیر دولتی است.

معاون اجتماعی انتظامی استان، اظهار داشت: پلیس به سهم خود در جهت برقراری نظم و امنیت در جامعه و پیشگیری از جرم و مقابله با آسیب های اجتماعی گام بر می دارد.

سرهنگ یاسمی، یکسان بودن تمام مردم در برخورداری از حقوق شهروندی را محور اصلی قانون گرایی در جامعه دانست و گفت: قانون، ملاک حفظ امنیت در جامعه و محور مجازات برای مجرمان است.

صلاح آذوق معاون سیمای مرکز استان ایلام در این نشست با اشاره به اینکه دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای درصدد زیر سئوال بردن کارآمدی نظام است، گفت: رسانه ملی بر اساس وظیفه ملی خود مصمم است کارآمدی نظام را در حوزه امنیت به تصویر بکشد و به مخاطبان نشان دهد.

وی امنیت را بستر تمام نیازهای جامعه دانست و اظهار داشت:یکی از کارکردهای اصلی صداوسیما که در واقع امنیت ساز نیز می باشد،کارکردی فرهنگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار