دیدار تیم های فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام و شهرداری سیرجان در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر به میزبانی ایلام با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم مهمان به پایان رسید.
کد خبر: ۵۵۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 20 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرپرست تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام  اظهار کرد: تیم پالایش گاز بانوان ایلام با آمادگی کامل و شرایط فیزیکی مناسب به استقبال این تیم رفت اما بدلیل شرایط نامناسب هوا و بادهای شدید نتوانست از شرایط میزبانی خود استفاده و مغلوب تیم مهمان شد.


الهه اکبرزاده گفت: 2 تیم از نظر جوی در شرایط مساوی قرار داشتند اما تیمی موفق است که خود را با شرایط وفق داده و از موقعیت ها و توانایی خود در کنترل اینچنین شرایطی استفاده کند.


وی افزود: تیم پالایشگاه گاز با وجود آمادگی و به امید پیروزی در این دیدار حاضر شد اما بدلیل اشتباهات فردی مغلوب تیم مهمان شد.


سرپرست تیم پالایشگاه بانوان ایلام یادآور شد: 2 گل این دیدار در نیمه اول و 2 گل دیگر نیز در نیمه دوم توسط تیم سیرجان وارد تیم میزبان شد.


اکبرزاده با بیان اینکه تیم ایلام دارای پتانسیل خوبی هم از نظر فنی و هم از نظر جسمی است ، گفت: باخت در هر تیمی طبیعی و اجتناب ناپذیر است اما هر باخت تجربه ای را نیز بدنبال دارد و پیروزی پر گل هفته گذشته این تیم حاکی از این موضوع است.


وی ابراز امیدواری کرد: این شکست در بازی های آینده جبران شود و بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه دلخواه و صعود خواهند کرد.


اکبرزاده گفت: روز جمعه این هفته نیز تیم پالایش گاز ایلام در هفته چهاردهم به مصاف تیم صدر نشین شهرداری بم به میزبانی این تیم می رود.


به گزارش ایرنا، تیم پالایش گاز بانوان ایلام با 13 بازی، 6 برد، 2 تساوی، پنج باخت، 27 گل زده و 20 گل خورده با 20 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار